Gå til innhold

Kjenner jeg blir stressa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av å se at novembermagene er på plass i tredje tri! Herregud, det får meg til å innse at det bare er snakk om kort tid før babyen min er her! Snart 38 uker og jeg er ikke særlig lei engang. Jeg som alltid har pleid å være møkk lei på denne tiden. Underlig :) Uansett, lykke til alle!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er jo litt morsomt, jeg synes det ikke er lenge siden jeg flyttet inn i 3. trimester. Verre blir det når desembermagene kommer og jeg er på overtid! For ordens skyld er jeg 35 uker på vei.

Skrevet

Jeg synes nettopp jeg flyttet over hit, og plutselig innser jeg at det er syv uker siden...! :o  ;)

Det er veldig rart å tenke på at novemberterminene alt er her, og ikke minst at vi nå er i august, som er den siste mnd før min termin! Jeg er også 35 uker, og kom plutselig for et par dager siden på at jeg nå kunne begynne å ta bringebærbladkapsler, begynne med modningsakupunktur og massere perineum med olje før fødsel..  :D

Skrevet

He he:) synes også tiden går så veldig fort at jeg ikke rekker å bli lei. Er i uke 36+5:o synes ikke d var lenge siden jeg var i uke 30. Har begynt å vaske div saker men ikke noe særlig mer. Tenker å bruke de neste ukene til å gjøre klart resten. Dagene flyr med en 2 åring i hus:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...