Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #1 Skrevet 10. august 2013 Dere som har gått der, hvordan er det med fridager/ferier o.l. på Universitetet? Tenker på høstferie, vinterferie, juleferie osv i forhold til vanlige skoler. Anonymous poster hash: 68506...6c7
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #2 Skrevet 10. august 2013 Javel, tusen takk:) HI Anonymous poster hash: 09049...778
Gjest Siklerotte Skrevet 10. august 2013 #3 Skrevet 10. august 2013 Det varier fra studieprogram til studieprogram og emne til emne. Jeg har opplevd å ha "høstferie" - kamuflert som leseuke i enkelte emner, sikkert fordi foreleserne selv ønsker det. Jeg har også opplevd at flere emner går som normalt. Det har uansett vært vanlig at det settes inn leseuke i de aller fleste emner (slik var det i hvert fall de årene jeg gikk på UiO).
Følelsesvims Skrevet 10. august 2013 #4 Skrevet 10. august 2013 Jeg har opplevd det meste. Det programmet jeg går nå har stort sett hatt fulle undervisningsuker (dvs 20-35 timers undervisning hvor lesetid kommer utenom) jevnt frem til rett før jul, start 3-4. januar, påskeferie, og undervisning/eksamen i midten (sent) av juni. Men, har også gått studier hvor undervisningen først kommer i gang en gang i september, eksamen i november/tidlig desember, kanskje 16 timer undervisning i uka maks... Og samme i vårsemesteret, undervisningen starter rundt 15.januar, eksamen i mai/tidlig juni. Så du må nesten sjekke timeplanen på studiet ditt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå