Gå til innhold

Kattetiss i sofa! Hjelp!

Anbefalte innlegg

Hjelp!
Mannen min glemte å åpne gangdøren hvor kattetoalettet er, så katten vår tisset i sovesofaen på gjesterommet isteden. (Vil legge til at jeg har hatt katten i mange, mange, mange år, og katten har aldri gjort noe slikt tidligere, dette er vår skyld)

Har dere noen fiffige råd som kan redde sofaen, eller må den hives? Den er for stor til at vi kan dra den ut for lufting, men håper at eddik og masse vann kan ta det. Noen erfaringer?

Anonymous poster hash: 1f413...692
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144071065-kattetiss-i-sofa-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å vask ordentlig. Sitron kan hjelpe med lukten. Viktig å prøve å fa med lukta ordentlig. Har dessverre erfaring med at når en katt først har tisset i sofaen, så vil den fortsette å gjøre dette, på samme stedet. Har måttet kaste en sofa pga. av dette.

Anonymous poster hash: c8752...b95

Prøv å vask ordentlig. Sitron kan hjelpe med lukten. Viktig å prøve å fa med lukta ordentlig. Har dessverre erfaring med at når en katt først har tisset i sofaen, så vil den fortsette å gjøre dette, på samme stedet. Har måttet kaste en sofa pga. av dette.

Huff, jeg håper da ikke det :(

Det er en snill katt som aldri har gjort slikt før, og det er tydelig at katten skammer seg. Har gjemt seg bak en gardin siden jeg oppdaget det.

Sitron skal prøves, takk for tips :)

Annonse

Eddik funker fint. Dynk sofaen skikkelig med eddikvann og la den tørke, så vil lukten bli borte. Har tatt både tiss og spy med det...

Anonymous poster hash: 7d57d...298

Fjerner det bakteriene også?

Takk for svar :)

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥

Det er en snill katt som aldri har gjort slikt før, og det er tydelig at katten skammer seg. Har gjemt seg bak en gardin siden jeg oppdaget det.

Huff, stakkars pusen :)

Og stakkars dere også, altså. Kattepiss er ille.

Lykke til med sofaen ;)

Huff, stakkars pusen :)

Og stakkars dere også, altså. Kattepiss er ille.

Lykke til med sofaen ;)

Tusen takk :) Og ja, dette var ikke morsomt for noen av oss. Hehe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...