Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #1 Skrevet 10. august 2013 Det går fra halve nakken og ned i skulder/arm. Er en kraftig verkende smerte. Hatt det i to dager nå. Må ta paralgin forte for at det skal gi seg litt. Anonymous poster hash: b5a91...36a
Bustetroll Skrevet 10. august 2013 #2 Skrevet 10. august 2013 Det går fra halve nakken og ned i skulder/arm. Er en kraftig verkende smerte. Hatt det i to dager nå. Må ta paralgin forte for at det skal gi seg litt. Anonymous poster hash: b5a91...36a senebetennelse kanskje? Har du brukt armen mye idet siste? løftet tungt.. ? Jeg fikk seenebetennelse i armen pga barnevogntrilling... Tung simovogn, og snu og vende den med 1 hånd, resulterte i store smerter og senebetennelse.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #3 Skrevet 10. august 2013 Takk for svar:) det kan være det,fikk du noe for det?er det ikke bedre til mandag ringer jeg fastlegen. Går på voltaren nå og skulle tro den skulle hjelpe. Anonymous poster hash: b5a91...36a
Bustetroll Skrevet 10. august 2013 #4 Skrevet 10. august 2013 (endret) Takk for svar:) det kan være det,fikk du noe for det?er det ikke bedre til mandag ringer jeg fastlegen. Går på voltaren nå og skulle tro den skulle hjelpe. Anonymous poster hash: b5a91...36a Jeg vikk voltaren ja. Eller voltarol? Den som er på resept i alle fall. Ha armen i ro og ta pillene, så skal det gå over. Men ha armen ordentlig i ro. Det kommer fort tilbake. Moren min har kronisk senebetennelse ettermange år med kontorjobb foran pc.. operert 2 ganger, sykemeldt hele tiden osv. Er noe grusomme greier. Så, armen i ro, og spis pillene dine! Du burde kjenne det hvis det er senebetennelse også.. Du kjenner at det gjør vondt i senene rett og slett,.. vondt og strekke ut armen, bøye armen. Og svie. Ikke som om den er forstuet liksom.. Endret 10. august 2013 av Skeptisimo
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #5 Skrevet 10. august 2013 Da er det nok senebetennelse,har voltaren jeg fikk på resept pga rygg så da håper jeg det gir seg. Anonymous poster hash: b5a91...36a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå