Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #1 Skrevet 10. august 2013 Har et massivt og tungt spisestuebord som vi må beholde av diverse årsaker. Bordet er sort. Leter etter stoler som kan passe til, de vi har nå er utdatert og slitte. Liker veldig godt rotting, og har falt helt for älsta fra ikea. Men kan den passe rundt et spisestuebord? Anonymous poster hash: da3bb...c35
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #2 Skrevet 10. august 2013 Jeg fikk litt hagemøbel-følelse av den, men det spørs jo veldig på hvordan bordet ser ut. Kan du gjøre et googlesøk for å finne et som ligner? Anonymous poster hash: 28d3c...2cc
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #3 Skrevet 10. august 2013 Hvordan blir sittehøyden på stolen i forhold til bordet da? Innbiller meg stolen vil bli for lav så du må sitte og spise med skuldrene oppunder ørene fordi bordet blir for høyt? Jeg synes ikke det er spesielt fint med utemøbler inne heller jeg da, så jeg ville uansett valgt noe annet. Om det skal stå på en glassveranda kunne det kanskje gått, men ikke inne i en spisestue, det er jo verandastoler... Anonymous poster hash: 93aa3...6a0
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #4 Skrevet 10. august 2013 Nei, er ikke utemøbel:) passer fint ift sittehøyde. Bordet er veldig massivt og stort. Har prøvd med eames stol i sort, men det ble for spinkelt. Tenkte å ha pute i stolen, og den er veldig god å sitte i. Synes den er så fin:) er en veldig lys ogstor Spisestue, med vi duer fra gulv til tak. Og med mye hvitt, så vil bryte opp litt. Men mulig jeg har sett med litt blind på stolen Anonymous poster hash: da3bb...c35
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #5 Skrevet 10. august 2013 Nei, ville ikke tatt det jeg. Mitt tips er at du går inn på Home & cottage og søker opp stoler, så får du fram mange fine. Anonymous poster hash: 08d9f...8dd
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #6 Skrevet 10. august 2013 Jeg synes ikke det var så pent, men kun fordi det var armlender på det. Anonymous poster hash: 54ebd...bd0
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #7 Skrevet 10. august 2013 Det blir litt sånn.. Men nei.. Lete videre Anonymous poster hash: da3bb...c35
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #8 Skrevet 10. august 2013 Er denne bedre da? Anonymous poster hash: da3bb...c35
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #9 Skrevet 10. august 2013 Sjekk ut home and cottage! De har mange fine stoler. Du kan også ha en sofa eller benk på den ene langsiden. Jeg likte dessverre ikke stolen fra ikea. Lykke til med valget Anonymous poster hash: 49749...e02
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #10 Skrevet 10. august 2013 Gå for den om du vil! Tror det kunne vært fint med store puter evnt skinn nedi :-) Anonymous poster hash: 63a5a...cf2
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #11 Skrevet 10. august 2013 Vidar allerede spisesofa på kjøkkenet, og er ikke overbegeistret, så det holder med en plass i huset. Har kikket på home and cottage, men de har ikke noen helt sorte. Og liker ikke de med lintrekk, blir så krøllete og ikke helt min stil. Ja, tenkte og style de stolene litt med skinn og puter. Synes rotting sammen med industriell stil er litt kult, og det har jeg elementer fra allerede i stua evt kjøpe to stk og prøve de først, men vi bor langt fra ikea. Takk for meninger Anonymous poster hash: da3bb...c35
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #12 Skrevet 10. august 2013 Dytter for flere synspunkter Anonymous poster hash: da3bb...c35
snille-nille Skrevet 10. august 2013 #13 Skrevet 10. august 2013 Men det blir jo ikke fint med sorte stoler til sort bord, veldig tungt, hva med hvite eller eik?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #14 Skrevet 10. august 2013 Nei, det må være sorte. De jeg har nå er sorte, men de er slitt og må byttes. Har veldig stor stue, og den er lys og mange vinduer, så det blir ikke tungt. Kan ikke blande for mye tresorter, så beina må hvertfall være sorte. har lys beige sofagrupper, sort vitrineskap, og andre småmøbler i hvit. Har en liten gruppe foran peisen i "slitt" skinn (brun) og endel metall elementer. sort ramme rundt malerier, og "betong" lamper over bordet. Spørsmålet var om den i kurv kan brukes som spisestuestol stue på ca 60 kvadrat, pluss tv stue i vinke på ca 40. Anonymous poster hash: da3bb...c35
snille-nille Skrevet 10. august 2013 #15 Skrevet 10. august 2013 Da hadde jeg kjøpt knall røde stoler, hadde blitt kjempekult :-). Jeg jobber forøvrig profesjonelt med interiør
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #16 Skrevet 10. august 2013 Takk for forslag! Men blir ikke det litt krasj mtp skinngruppen? Den er omtrent som denne fargen, litt lysere og litt mer slitt Anonymous poster hash: da3bb...c35
snille-nille Skrevet 10. august 2013 #17 Skrevet 10. august 2013 Nei, det blir fint, du kan evt velge knall blå, orange eller blande sukkertøyfarger, en stol per farge, men sort til sort er fy :-)
anonymemammaen Skrevet 10. august 2013 #18 Skrevet 10. august 2013 Kommer an på interiøret ellers, tror jeg. Men får også litt hagestol følelse. Kanskje bedre i en annen farge?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #19 Skrevet 10. august 2013 Jeg hadde kjøpt Hee stoler fra Hay i ulike farger. Anonymous poster hash: 3a817...1da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå