dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 2. oktober 2013 #101 Skrevet 2. oktober 2013 Så mange ringere det var her, blir noen spennende uker fremover:-) Jeg skal sette inn fryseegg på mandag. Aldri blitt gravid etter Tin-forsøk, men da har vi hvertfall prøvd.. Flere som setter inn til uken? Kanskje, men ikke før på fredag i så fall (kan bli mandagen etter). Jeg har heller ikke så stor tro på fryseegg lenger, de bare løsner jo!. Ble gravid på første forsøk for 3 år siden. Fikk 9 egg på frys den gangen og vi må vel bare bruke de opp da, selv om jeg har mere tro på nytt ferskforsøk. Dumme ordbok....skulle stå rugere.. Vi har tilsammen fått 14 egg på frys. Har ikke blitt noe ut av de 10 første, nå har vi 4 igjen. Nei, ferskegg er greia her. Men de er vi ferdige med, så om det skal bli flere må det bli ett av disse 4 vi har igjen. Hvor mye Progynova tar dere andre?
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 2. oktober 2013 #102 Skrevet 2. oktober 2013 Så mange ringere det var her, blir noen spennende uker fremover:-) Jeg skal sette inn fryseegg på mandag. Aldri blitt gravid etter Tin-forsøk, men da har vi hvertfall prøvd.. Flere som setter inn til uken? Kanskje, men ikke før på fredag i så fall (kan bli mandagen etter). Jeg har heller ikke så stor tro på fryseegg lenger, de bare løsner jo!. Ble gravid på første forsøk for 3 år siden. Fikk 9 egg på frys den gangen og vi må vel bare bruke de opp da, selv om jeg har mere tro på nytt ferskforsøk. Dumme ordbok....skulle stå rugere..Vi har tilsammen fått 14 egg på frys. Har ikke blitt noe ut av de 10 første, nå har vi 4 igjen. Nei, ferskegg er greia her. Men de er vi ferdige med, så om det skal bli flere må det bli ett av disse 4 vi har igjen. Hvor mye Progynova tar dere andre? Trur kanskje det blir med de 2 forsøkene vi har igjen... Jeg tar 2+1 pille pr dag. Ble oppjustert fra 1+1 etter kontroll (avbrutt forsøk grunnet for store folikler).
poca Skrevet 2. oktober 2013 #103 Skrevet 2. oktober 2013 Herremin... Uttak imorgen, håper på 6 egg! Innsett lørdag om noen blir befruktet. Aldri hatt så mange folikler, så nå har jeg trua på at jeg kan få noen på frys . Lykke til alle sammen
ønsker*et*mirakel Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter #104 Skrevet 2. oktober 2013 Så mange ringere det var her, blir noen spennende uker fremover:-) Jeg skal sette inn fryseegg på mandag. Aldri blitt gravid etter Tin-forsøk, men da har vi hvertfall prøvd.. Flere som setter inn til uken? Kanskje, men ikke før på fredag i så fall (kan bli mandagen etter). Jeg har heller ikke så stor tro på fryseegg lenger, de bare løsner jo!. Ble gravid på første forsøk for 3 år siden. Fikk 9 egg på frys den gangen og vi må vel bare bruke de opp da, selv om jeg har mere tro på nytt ferskforsøk. Dumme ordbok....skulle stå rugere..Vi har tilsammen fått 14 egg på frys. Har ikke blitt noe ut av de 10 første, nå har vi 4 igjen. Nei, ferskegg er greia her. Men de er vi ferdige med, så om det skal bli flere må det bli ett av disse 4 vi har igjen. Hvor mye Progynova tar dere andre? Har ikke trua på frys forsøket jeg heller, men håpet er jo der... Bare 6 dager til test nå.... Jeg går på 2+1 Progynova. Poca: lykke til i morgen! Måtte det bli mange bra egg ut!!!!
poca Skrevet 3. oktober 2013 #105 Skrevet 3. oktober 2013 6 tomme folikler. Er det mulig? Så nå er det bare å stille seg inn i ny kø Men først skal jeg gråte i 4 dager
ønsker*et*mirakel Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter #106 Skrevet 3. oktober 2013 Å nei, Poca. Skjønner du er skuffa nå! Bruk litt tid til å være lei deg, så håper jeg du finner pågangsmotet og håpet igjen snart. Trøsteklem <3
mars :-) Skrevet 3. oktober 2013 #108 Skrevet 3. oktober 2013 Krysser fingrene for deg Plexy Ruger selv 2 gullegg og har TD 8.okt Hei Da er vi i samme båt Ruger også på to gullegg, har testdato 10.10....... Kjenner du noe?
*Cilie - prøver igjen* Skrevet 3. oktober 2013 #109 Skrevet 3. oktober 2013 Hei mars Det går litt opp og ned...enkelte ganger føler jeg noe og andre gang ikke, ellers er det bare innbilning men kjente mye fram til sprøyten gikk ut, så ble det stille, men av og til kommer mens murringene tilbake, så lov å håpe Enn med deg? Morsomt at det er noen som tester samtidig som meg
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #110 Skrevet 3. oktober 2013 I morgen setter jeg inn en liten eskimo, 1 av 3 egg overlevde opptining, litt trist at det er siste og at de måtte tine alle, men dette må bli gullegget:) Har en gutt etter fersk forsøk og en gutt etter fryseforsøk, så jeg vet det er mulig:) Anonymous poster hash: dda21...c91
*Cilie - prøver igjen* Skrevet 4. oktober 2013 #111 Skrevet 4. oktober 2013 Lykke til krysser fingrene
malise Skrevet 4. oktober 2013 #112 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg satte min første sprøyte puregon idag, vårt andre forsøk, men et halvt år siden sist. Var derfor litt nervøs. Da jeg tok ut sprøytespissen, kom det litt blod, nok til at jeg måtte tørke med papir. Hmm, lurer på om jeg gjorde noe feil. Kanskje jeg traff en blodåre? Flere som har opplevd dette? Mye å bekymre seg over. Men godt å være igang med sprøyter. Håper hodepinen gir seg litt etterhvert.
Plexy Skrevet 4. oktober 2013 #113 Skrevet 4. oktober 2013 Her var det mye negativt om fryseforsøk D: Vanskelig å holde håpet oppe til TD
ønsker*et*mirakel Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter #114 Skrevet 5. oktober 2013 Kan det være mulig???? Tok en test midt på dagen i dag og den var svakt positiv.......... Wææææææ..... Kan det være sant? Tør ikke tro på det enda, men blir jo veldig optimistisk! Er det virkelig mulig? Og jeg som ikke trodde på dette fryseforsøket... Blir spennende på tirsdag, da er det blodprøve. Tør vel ikke helt tro på det før jeg har tatt noen tester til og jeg får det bekreftet av sykehuset... Men i kveld er jeg glad!!!
*Cilie - prøver igjen* Skrevet 5. oktober 2013 #115 Skrevet 5. oktober 2013 så bra :) håper virkelig den er positiv tør ikke teste før tirsdag jeg.... håper på det beste, men er usikker på om den er negativ, så vi venter bare til tirsdag, men har selvsagt hatt lyst til å teste leeeeeenge nå
TrudeSagen Skrevet 6. oktober 2013 #116 Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Da er jeg omsider også i gang. Starta med Gonal-F torsdag. UL kontroll kommende fredag. Håper dette klaffer på første forsøk! Kan noen si meg hva slags bivirkninger dere har kjent ved bruk av Gonal-F? Jeg merker ikke så mye, annet en en litt trykkende hodepine. Endret 6. oktober 2013 av TrudeSagen
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 6. oktober 2013 #117 Skrevet 6. oktober 2013 Kan det være mulig???? Tok en test midt på dagen i dag og den var svakt positiv.......... Wææææææ..... Kan det være sant? Tør ikke tro på det enda, men blir jo veldig optimistisk! Er det virkelig mulig? Og jeg som ikke trodde på dette fryseforsøket... Blir spennende på tirsdag, da er det blodprøve. Tør vel ikke helt tro på det før jeg har tatt noen tester til og jeg får det bekreftet av sykehuset... Men i kveld er jeg glad!!! Dt høres jo veldig bra ut!!!!! Kanskje disse fryseeggene våre har skjønt det ;-) Heier på deg og venter i spenning til tirsdag:-) Jeg håper å bli ruger i morgen..... Og at eggene ser bedre ut enn ved forrige forsøk. Hvor mange ganger var dine/ditt egg delt?
ønsker*et*mirakel Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter #118 Skrevet 7. oktober 2013 Dette synker ikke inn kjenner jeg... 3 positive tester nå, og den i morges er helt tydelig positiv Men jeg klarer ikke slippe jubelen løs før jeg har fått bekreftet et bra hcg nivå i morgen! Men er jo SUPER happy!!! :) :) Dette hadde jeg virkelig ikke trodd! Endelig!!! Nå har vi ventet såååå lenge! Dette må bare gå bra denne gangen!!! Mistet vår førstefødte til termin for snart tre år siden, så vet jo hvor galt det kan gå, ingen ting er sikkert før jeg står der med et levende barn i armene. Men håpet er stort nå! dollypopp: det var 4-delt. Så helt likt ut som da det ble fryst, så hun bioingeniøren sa det var et sterkt embryo Masse lykke til i dag! Skal heie på deg og!
Gjest Gullebolle Skrevet 7. oktober 2013 #119 Skrevet 7. oktober 2013 Gratulerer så masse ønsker et mirakel. Forferdelig trist at dere mistet deres første:( Krysser fingre og tær for at denne lille spiren klorer seg fast og vokser seg stor og sterk og kommer til verden med et skrik i juni. Er på rugedag 3 nå, og tiden snegler seg avgårde....Så spent på om dette lille egget er gullegget:) Jeg har blitt gravid 3 ganger på frys, og har stor tro på fryseforsøk:) Selv om jeg har mistet to ganger, så er min 4 åring et nydelig resultat etter fryseforsøk:)
sunfly Skrevet 7. oktober 2013 #120 Skrevet 7. oktober 2013 Dette synker ikke inn kjenner jeg... 3 positive tester nå, og den i morges er helt tydelig positiv Men jeg klarer ikke slippe jubelen løs før jeg har fått bekreftet et bra hcg nivå i morgen! Men er jo SUPER happy!!! :) :) Dette hadde jeg virkelig ikke trodd! Endelig!!! Nå har vi ventet såååå lenge! Dette må bare gå bra denne gangen!!! Mistet vår førstefødte til termin for snart tre år siden, så vet jo hvor galt det kan gå, ingen ting er sikkert før jeg står der med et levende barn i armene. Men håpet er stort nå! dollypopp: det var 4-delt. Så helt likt ut som da det ble fryst, så hun bioingeniøren sa det var et sterkt embryo Masse lykke til i dag! Skal heie på deg og! Gratulerer så masse. Håper du får fint utslag på hcg i blodprøve. Satt inn en eller to?
*Cilie - prøver igjen* Skrevet 7. oktober 2013 #121 Skrevet 7. oktober 2013 Så bra ønsker et mirakel krysser fingrene for at det går fint Skal selv teste i morgen
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 7. oktober 2013 #122 Skrevet 7. oktober 2013 Så bra ønsker et mirakel krysser fingrene for at det går fint Skal selv teste i morgen Gratulere igjn "ønsker et mirakel"!!! Lykke til i morgen, Cilie! Jeg skal sette inn 2 eskimoer om 2 timer.. Spent på å høre om deling. Damen på laben sa bare at de så perfekte ut... Dumme meg begynner å få litt forhåpningen. Og mannen har aldri vært mer engasjert;-) Klar for de 2 lange ukene igjen...
ønsker*et*mirakel Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter #123 Skrevet 7. oktober 2013 Tusen takk for alle gratulasjoner Håper det blir mange som følger etter Jeg hadde jo ingen tro på dette forsøket, men har jo blitt overbevist om at det er mulig å få til selv om de søte små har ligget på frys Gullebolle: Håper virkelig det ender med et stort skrik i juni denne gangen dette må bare gå bra! Og ja, denne rutetider er forferdelig laaaaang. Prøv å gjør noe hyggelig hver dag så går det kanskje litt fortere Sunfly: Det ble satt inn ett. Cilie: har du klart å la være å teste selv? Blir en spennende dag i morgen! Dollypopp: så bra du får oppdatere oss etterpå da!
Pradalouise Skrevet 7. oktober 2013 #124 Skrevet 7. oktober 2013 Noen andre her som også håper at oktober er mnd hvor gullegget skal legges/settes inn? Jaaa, jeg håper på gullegget denne gangen! Ønsker meg sånn et lite gull eller en liten gulleskatt. Jeg har blitt gravid en gang av "meg selv" og fødte da en jente i fullgått svangerskap..men mistet henne desverre i hjertefeil. Jeg har pcos, og fikk IVF behandling i februar 2011, og var så heldig å bli gravid på første fersk forsøk. Noe som resulterte i et nydelig fantastisk jente på snart 2 år! I oktober 2012 satte vi inn et fryseforsøk, men det endte med abort i uke 10.. I mellom tiden har vi vært så heldige å få en fostersønn, som vi hentet på sykehuset når han var 6 timer, i juli 2013:) Han er nå en nydelig liten skatt på snart 3 mnd. Nå har jeg startet opp med supercure og venter på sprøyte dato 16 okt og første ultralyd 25 okt. Ønsker meg så gjerne mange barn, men veien er ikke så lett. Håper veldig på oktober lykke i 2013.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 7. oktober 2013 #125 Skrevet 7. oktober 2013 Da er jeg også ruger:-) Legen spurte flere ganger om vi var sikre på om vi ville sette inn begge. De var vist helt perfekte og han mente det godt kunne bli tvillinger.... Men med min historikk er ikke fryseforsøk greia for oss, så vi får se. Blodprøve om 2 uker, usikker på onkel skal teste før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå