I scream for icecream! Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 Synes denne kjolen er så nydelig: http://www.jjshouse.com/no/A-Formet-Prinsesse-Sweetheart-Chapel-Slep-Organza-Satin-Brudekjole-Med-Frynse-Snore-Perlebesydd-002000597-g597 Men lurer på om dere eventuelt er fornøyde med kvaliteten, passformen osv.? Tok det lang tid før dere mottok kjolen? Prøvde dere i butikk først, eller ble dere målt hos skredder? Fortell!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #2 Skrevet 9. august 2013 Jeg har bestilt derfra. Jeg har bestilt derfra. Ganske fornøyd vil jeg si. Ok kvalitet, men noen tråder på pynten var ikke festa ordentlig (lett å fikse, og den skal jo bare brukes en gang). Fikk den levert hjem på døra etter ca 2-3 uker. Fin passform (egne mål, meeeen tenkte ikke på at jeg hadde melkespreng når jeg målte så må nok ha litt innlegg i.. ). Mamma tok målene for meg. Hun bestilte forøvrig også festkjole der og den er kjempefin! Jeg prøvde ulike kjoler i butikk først så jeg så hva som passet min figur, men hadde nok bestemt meg i forkant. Hun jeg prata med i butikk sa forresten at de også bestilte fra Kina, og flere av kjolene der var i samne type chiffon som den jeg kjøpte. Husk at du får en regning fra DHL på toll en liten stund i etterkant. Fin kjole du linket til. Jeg bestilte #002004166. Blir nok ikke like stunning som modellen avbildet, men funker for meg! Anonymous poster hash: b04ab...c88
Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #3 Skrevet 9. august 2013 Litt copy paste ute og går ja.. Anonymous poster hash: b04ab...c88
I scream for icecream! Skrevet 10. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2013 Tusen takk for svar! Så bra at du ble fornøyd!
Musemorbr / Skrevet 10. august 2013 #5 Skrevet 10. august 2013 Jeg kjøpte min der. Min søster og min mor har også kjøpt derfra. Ikke noe å utsette på noen ting, egentlig. Måtte sy inn stroppene til søstra mi en cm, men det er jo en bagatell. Brudekjolen min var helt som forventet. Stoffet var pent og behagelig, og utførelsen var proffesjonell. Målene var nøyaktig riktig.
I scream for icecream! Skrevet 10. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2013 Jeg kjøpte min der. Min søster og min mor har også kjøpt derfra. Ikke noe å utsette på noen ting, egentlig. Måtte sy inn stroppene til søstra mi en cm, men det er jo en bagatell. Brudekjolen min var helt som forventet. Stoffet var pent og behagelig, og utførelsen var proffesjonell. Målene var nøyaktig riktig. Så utrolig bra! Da blir det nok kanskje kjole derfra!
I scream for icecream! Skrevet 10. august 2013 Forfatter #7 Skrevet 10. august 2013 Jeg kjøpte min der. Min søster og min mor har også kjøpt derfra. Ikke noe å utsette på noen ting, egentlig. Måtte sy inn stroppene til søstra mi en cm, men det er jo en bagatell. Brudekjolen min var helt som forventet. Stoffet var pent og behagelig, og utførelsen var proffesjonell. Målene var nøyaktig riktig. Kan jeg spørre hvilken kjole du kjøpte forresten?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #8 Skrevet 10. august 2013 Jeg bestilte ikke brudekjole men forloverkjoler. De ble altfor lange enda jeg hadde tatt mål. Men de andre målene var riktig. Ble litt sjokket over at tollen var så dyr. Betalte like mye i toll som to kjoler. Dvs ca 1500 kr. Men første gang jeg har bestilt noe over nett fra utlandet så var ikke forberedt på toll. Tenkte rett og slett ikke over det. Anonymous poster hash: ff67a...1fb
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #9 Skrevet 10. august 2013 Henger meg på her, for jeg skal også bestille brudekjole fra USA... Har sett på lightinthebox og dressfirst. Ser faktisk nøyaktig de samme kjolen på JJsHolusev når jeg fulgte linken til hjemmesiden deres, som de jeg har sett på de andre to nettstedene. Aner ikke hva slags modell jeg passer, og heller ikke hvordan de ulike stofftypene ser og kjennes ut i virkeligheten... Jeg lurer på- det er ei her om skriver at hun prøvde kjoler i butikk først. Jeg har vurdert det samme men da må man kanskje bestille time? Og de følger sikkert opp litt siden det er så dyre plagg? Jeg er sånn at når jeg får hjelp et sted så føler jeg en forpliktelse til å handle der, føler det litt som lureri om jeg går dit kun for gratis veiledning og så bare snike meg unna og bestille på nett... Derfor har jeg ikke gjort det. Men kan jeg egntlig bare gjøre det? Hva gjør dere andre som bestiller på nett? Anonymous poster hash: 67f86...1d8
Musemorbr / Skrevet 10. august 2013 #10 Skrevet 10. august 2013 På jjshouse kan du bestille stoffprøver på forhånd. Du som fikk de for lange... Det står tydelig at de legger på 5cm på alle kjoler, for at man skal kunne ha høyhæla sko på seg. Kan du ha oversett det? Min mor ønsket ikke det, og fikk 5cm trukket fra på lengden. Toll er selvfølgelig noe å huske på. Man slipper skjeldent unna det når man bestiller fra utlandet.
Musemorbr / Skrevet 10. august 2013 #11 Skrevet 10. august 2013 http://www.jjshouse.com/no/Linjeform-Off-The-Shoulder-Chapel-Slep-Sateng-Tyll-Brudekjole-Med-Blonder-002011393-g11393
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå