Light of my life Skrevet 9. august 2013 #1 Del Skrevet 9. august 2013 Lillemor på 22 mnd har en stund nå gitt små signaler på at hun kanskje er klar for pottetrening. Dvs hun sier i fra med en gang hun har gjort nr 2 i bleia, men hver gang hun har løpt rundt naken har hun tisset på gulvet/bakken uten å si ifra først. Vel, i går var jeg å kjøpte en potte. Kom hjem og viste den til henne og forklarte hva den brukes til. Hun syntes det var stor stas og satt seg ned på potta flere ganger uten at noe skjedde. Så i dag løp hun rundt naken igjen og vi flere ganger viste henne potta og forklarte hva den skulle brukes til. Så plutselig etter en time går jeg på do og sier "nå skal mamma tisse, hvis *** skal tisse gjør du det her (peker på potta)" jammen meg setter hun seg ikke ned og tisser! Gjett om mor er stolt Ah, de små gleder som småbarnsmor Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Miss Flua* Skrevet 14. august 2013 #2 Del Skrevet 14. august 2013 Lillemor på 22 mnd har en stund nå gitt små signaler på at hun kanskje er klar for pottetrening. Dvs hun sier i fra med en gang hun har gjort nr 2 i bleia, men hver gang hun har løpt rundt naken har hun tisset på gulvet/bakken uten å si ifra først. Vel, i går var jeg å kjøpte en potte. Kom hjem og viste den til henne og forklarte hva den brukes til. Hun syntes det var stor stas og satt seg ned på potta flere ganger uten at noe skjedde. Så i dag løp hun rundt naken igjen og vi flere ganger viste henne potta og forklarte hva den skulle brukes til. Så plutselig etter en time går jeg på do og sier "nå skal mamma tisse, hvis *** skal tisse gjør du det her (peker på potta)" jammen meg setter hun seg ikke ned og tisser! Gjett om mor er stolt Ah, de små gleder som småbarnsmor Herlig Så flink! lillegutt på 20 mnd sitter på potta i to sekunder, så fyker han opp foreløpig lar han bare bamsene "tisse" der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Light of my life Skrevet 14. august 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 14. august 2013 Lillemor på 22 mnd har en stund nå gitt små signaler på at hun kanskje er klar for pottetrening. Dvs hun sier i fra med en gang hun har gjort nr 2 i bleia, men hver gang hun har løpt rundt naken har hun tisset på gulvet/bakken uten å si ifra først. Vel, i går var jeg å kjøpte en potte. Kom hjem og viste den til henne og forklarte hva den brukes til. Hun syntes det var stor stas og satt seg ned på potta flere ganger uten at noe skjedde. Så i dag løp hun rundt naken igjen og vi flere ganger viste henne potta og forklarte hva den skulle brukes til. Så plutselig etter en time går jeg på do og sier "nå skal mamma tisse, hvis *** skal tisse gjør du det her (peker på potta)" jammen meg setter hun seg ikke ned og tisser! Gjett om mor er stolt Ah, de små gleder som småbarnsmor Herlig Så flink! lillegutt på 20 mnd sitter på potta i to sekunder, så fyker han opp foreløpig lar han bare bamsene "tisse" der Min er også ivrig på at bamsene skal tisse Vi lar henne løpe litt rundt uten bleie hver dag nå, og minner henne om å gå på potta hvis hun må tisse. Foreløpig har hun tisset to ganger på potta, og en del ganger på gulvet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Miss Flua* Skrevet 14. august 2013 #4 Del Skrevet 14. august 2013 Lillemor på 22 mnd har en stund nå gitt små signaler på at hun kanskje er klar for pottetrening. Dvs hun sier i fra med en gang hun har gjort nr 2 i bleia, men hver gang hun har løpt rundt naken har hun tisset på gulvet/bakken uten å si ifra først. Vel, i går var jeg å kjøpte en potte. Kom hjem og viste den til henne og forklarte hva den brukes til. Hun syntes det var stor stas og satt seg ned på potta flere ganger uten at noe skjedde. Så i dag løp hun rundt naken igjen og vi flere ganger viste henne potta og forklarte hva den skulle brukes til. Så plutselig etter en time går jeg på do og sier "nå skal mamma tisse, hvis *** skal tisse gjør du det her (peker på potta)" jammen meg setter hun seg ikke ned og tisser! Gjett om mor er stolt Ah, de små gleder som småbarnsmor Herlig Så flink! lillegutt på 20 mnd sitter på potta i to sekunder, så fyker han opp foreløpig lar han bare bamsene "tisse" der Min er også ivrig på at bamsene skal tisse Vi lar henne løpe litt rundt uten bleie hver dag nå, og minner henne om å gå på potta hvis hun må tisse. Foreløpig har hun tisset to ganger på potta, og en del ganger på gulvet Men to ganger på potte er jo supert! Da er ho jo bevisst på at ho må tisse :) Måtte prøve igjen med guttungen istad (blitt en stund siden sist). Pekte på potta og spurte om han skulle tisse. Da pekte han på doringen isteden, og sa "tisse, tisse" (der får ikke bamsene lov til å sitte haha). Så han satt der, igjen i to sek hehe. Og overlykkelig da han fikk trykke på knappen for å spyle ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå