Gå til innhold

Foranliggende morkake og spark utenfra :)

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørketreet

Det er vel flere enn meg som har foranliggende morkake? Når har dere isåfall kjent spark fra utsiden? Mannen er veldig gira på å få kjenne han også! :P

Ellers regner jeg med at ungen ikke vil kjennes like livlig ut gjennom hele svangerskapet? Slik noen nevner her, at ungen er helt vill inni der, jeg vil vel ikke føle det på den måten :P

Fortsetter under...

Det var meg som skrev tråden om at ungen var helt vill inni der nå allerede i uke 23-24, jeg har faktisk foranliggende morkake. Har kjent spark ganske lenge utenpå, men i første omgang mest på venstre kant nede. Og nå i disse dager er den helt vill så både magen og meg rister når han turner rundt :)

Dette er ikke mitt første svangerskap då muligens det har noe å si :)

Anonymous poster hash: 15f28...158

Gjest Vinglepetrine

Jeg er i uke 22 og har foranliggende morkake. Har kjent spark innover i mange uker nå, men det var først i går at jeg kunne kjenne at hun sparket mot hånda mi. Har jo kjent det foran på magen tidligere også, men da har ikke sparket vært så hardt at man har kunne kjent det mot hånda.

Annonse

Det var meg som skrev tråden om at ungen var helt vill inni der nå allerede i uke 23-24, jeg har faktisk foranliggende morkake. Har kjent spark ganske lenge utenpå, men i første omgang mest på venstre kant nede. Og nå i disse dager er den helt vill så både magen og meg rister når han turner rundt :)

Dette er ikke mitt første svangerskap då muligens det har noe å si :)

Anonymous poster hash: 15f28...158

Samme her  ;)  er i uke 19 nå og har kjent noen uker nå. Har jeg for eksempel fjernkontrollen liggende på magen hopper den opp når babyen spretter rundt  :wub:

Jeg har foranliggende morkake, og har kjent dult på utsiden selv kanskje 1 gang, er 22+5 nå. Kjente ikke liv før uke 18 og fikk beskjed av legen at jeg ikke burde forvente og kjenne noe daglig før etter uke 25. Har kjent det nesten daglig nå i et par uker, men varierer veldig hvor mye og hvor ofte...blir jo bekymret med en gang det er gått lenge siden sist... men leser jo at det er normalt så, får stole på det :) Når ungen blir sterkere vil vi nok kjenne det selv om morkaka ligger på fremre vegg... Fikk jeg høre hvertfall :)

Jeg har foranliggende morkake og kjente liv i uke 16. Og etter det har jeg kjent det daglig. Ikke så mye spark, men han har turna rundt der siden uke 17! Nå er jeg i uke 22, og i dag kjente mannen det også utenpå. Den er helt vill tider. Så nesten glad jeg har foranliggende,-ellers kunne det nesten bli for mye av det gode. -Så sånne ting er visst veldig individuelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...