sonne Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 Vi sitter igjen med 2 alternative navn til lillebor, men sliter med å bestemme oss for ett av dem. Jeg liker i utgangspunktet det ene navnet bedre enn det andre. Problemet er bare at dette navnet er ganske populært og ligger innenfor topp 30 i Norge og topp 10 i fylket der vi bor, mens det andre navnet ikke er på topplistene hverken på landsbasis eller i fylket. Hva tenker dere? Er det viktigste å finne det navnet man liker best uavhengig av popularitet eller ville dere unngått poppisnavn uansett??
sonne Skrevet 9. august 2013 Forfatter #2 Skrevet 9. august 2013 Navnene det står mellom er Tobias og Mads
anonyme123 Skrevet 9. august 2013 #4 Skrevet 9. august 2013 Det er jo en grunn til at det er Tobias og ikke Mads som er på topp. Tobias er myyyye finere, synes nå jeg iallefall :-) Når det er sagt så er jo ikke Mads veldig uvanlig, bare ikke så pop om dagen. Om man regner med Mats finnes det flere Madser/Matser i Norge enn Tobiaser. www.ssb.no/navn
Hun med alle ungene Skrevet 9. august 2013 #5 Skrevet 9. august 2013 Tobias! Velg det dere liker best,ikke det som er minst populært. Er enig med Eubla,det er jo en grunn til at Tobias er på topp!
sommertiara Skrevet 9. august 2013 #7 Skrevet 9. august 2013 Mads er også et vanlig navn, så da ville jeg gått for det dere liker best, selv om jeg synes Mads er finere.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #9 Skrevet 10. august 2013 Det viktigste er hva DERE/DU synes og ikke hva som er topp 10 eller 30. Dersom du liker Tobias best ville jeg valgt det (flott navn) og dersom Mads er det beste så velger dere det. Uavhengig av alt annet! Uansett får han ett flott navn! Anonymous poster hash: 19178...7c8
Vårprinsessa Skrevet 10. august 2013 #10 Skrevet 10. august 2013 Syntes Mads er fint! Alltid likt det Ikke så uvanlig, bare ikke så i vinden akkurat i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå