Anonym bruker Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 Min mor har vært lite tilstedeværende i mitt liv frem til jeg flyttet nærmere henne. Jeg prøvde å få et forhold til henne, men i tro tradisjon endte hun opp med å bare utnytte meg. Eks: Hun ringte meg manisk og ba meg komme til henne ummiddelbart for hun trengte hjelp. Jeg dro til henne, uten å ha spist middag etter jobb, i den tro om at dette dreide seg om noe alvorlig.. den gang ei.. hun ville at jeg skulle sy på tråder på sengetøyet hennes så hun kunne "lukke" sengetøyet bedre.. da jeg ble gravid med min ektefelle og lykkelig fortalte at hun skulle bli bestemor, spurte hun i alvor om jeg hadde vurdert abort.. hun går til psykolog, men jeg vet ikke om noen psykisk diagnose.. jeg har allikevel valgt å invitere henne på bursdager, jul osv der hun heller har valgt å reise eller andre ting.. ellers har hun til dags dato truffet barna 2-3 ganger i året. (bor ikke langt unna). grunnen til at jeg inviterer henne er at jeg ikke vil ta fra barna "mormor".. jeg har selv ingenting til overs for henne. nå oppfører hun seg plutselig så falsk og ubehagelig, at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. skjerme barna eller ? plutselig har hun begynt å påpeke at "dere husker vel ikke mormor siden det er så lenge siden vi har sett hverandre".. men hva skal jeg gjøre når dama ikke prioriterer å komme når hun blir bedt? hun vil gjerne ha alenetid med barna, og jeg stoler overhode ikke på henne.. hun er mentalt ustabil, og har alltid vært det. jeg ble mobbet av henne og samboeren da jeg var liten. hvordan forklarer jeg til henne at hun ikke kan ha barna alene uten å få for mye bråk? orker ikke mer drama fra den kanten, dette har allerede slitt på ekteskapet.. det er begrenset hvor mye lenger jeg kan si at det ikke passer.. takk for alle svar... trenger de sårt Anonymous poster hash: 22154...871
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå