Gå til innhold

brio smile vs bumnleride indie?

Anbefalte innlegg

Har lyst på ny vogn til lille på 9 mnd. Har fra før emmaljunga smart og scooter, men ikke fornøyd med noen av dem! Han er litt over gj.snittet stor, og han må få plass i vogna med voksi classic pose, og være lun og god :) Vogna må også være god å trille på grusvei. Hvilken av vognene passer best mine kriterier? Evt forslag til andre vogner?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144070768-brio-smile-vs-bumnleride-indie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brio smile blir nok kanskje litt liten, den er veldig liten i setet. Bumbleride er romslig i setet men den er jo kun vendt fremover, er du ok med det så er den et godt valg. Kjempe fin og god vogn :)

Selv er jeg ikke komfortabel med å ha jenta mi vendt fra meg enda, så her endte vi opp med en brio go -og den er virkelig en god vogn. Triller godt på alt underlag og er veldig romslig i setet. Anbefales :)

Brio smile blir nok kanskje litt liten, den er veldig liten i setet. Bumbleride er romslig i setet men den er jo kun vendt fremover, er du ok med det så er den et godt valg. Kjempe fin og god vogn :)

Selv er jeg ikke komfortabel med å ha jenta mi vendt fra meg enda, så her endte vi opp med en brio go -og den er virkelig en god vogn. Triller godt på alt underlag og er veldig romslig i setet. Anbefales :)

Takk for svar :)

Er akkurat det med å ikke kunne ha han imot meg som gjør at jeg ikke klarer å bestemme meg for bumbleride. Syns vogna ser rålekker ut ( ikke sett den live men). Er brio go grei å trille på grusvei også?

Ja vi synes den funker overaskende bra, den har god fjæring i understellet så er nok det som gjør det. Har hatt et utall av vogner med sånne små hjul foran og har syntes de var pyton på annet enn asfalt, men har hatt med go på ferie i sommer og vi er så fornøyde :)

Men må legge til at triller du mest på grus så får du nok bedre trillekomfort om du kjøper en vogn med lufthjul. Go holder for meg fordi jeg triller mest på asfalt men av og til på grus.

Endret av EnBlå&ToRosa

Likte ikke helt designet på go ;) har du prøvd bumbleride? Virker den som ei "billigvogn"? Den er jo ganske rimelig! Er vanskelig å finne den perfekte vogna;) skulle ønske smile vogna hadde større sittedel!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...