Barn nr 3 (termin 29 mai) Skrevet 8. august 2013 #1 Del Skrevet 8. august 2013 Hei! Først litt historie: Vi har prøvd sidan januar å bli gravide. Eg har PCOS, men har to barn fra før, som eg faktisk vart ganske lett gravid med (Gikk på 1 pergokur med første) og metformin med andre. Var på sjukehus i februar og såg på eggstokkene og fikk beskjed av legen, at hadde det ikkje vært for at han visste historia mi så hadde han meint eg var utan PCO, for eggstokkane såg heilt normale ut. Har ikkje gått på metformin denne gangen, men begynte no for tre uker siden. Ellers er det toår siden siste barn, og vi har ikkje brukt prevensjon siden. Eg har derimot amma til ganske nylig.. Det som er merkelig denne gangen er at syklusen min har vore heilt nøyaktig sidan eg begynte å følge med i januar, truleg lenger. Nøyaktig 35 dager. På ca dag 21 får eg tydelige menssmerter, nokre ganger nokre dagar før og so varer det litt av og på omtrent til eg får mens nøyaktig to uker etterpå. Min tidlegare erfaring er at sånne smerter har eg fått når eg har blitt gravid. Eg har derfor trudd kvar månad at eg har vore gravid, men neida - mensen har kommet på dag 35 utan unntak!! Kva kan desse smertene være? Eg har tenkt på at eg kanskje har vert gravid og så mista veldig tidlig, men da er det rart at det har vore på nøyaktig samme dag. Eg er for øvrig 33 år, men det er vel ingen alder. Vi har jo heller ikkje prøvd aktivt meir enn ca 8 pp, men eg merker eg er veldig utolmodig.... Men tror dere det er noe galt med systemet mitt på grunn av disse smertene? De er ikkje kraftige eller veldig smertefulle, men ein slags murring og kramper... Noen med lik erfaring`? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144070698-kva-er-galt-med-meg-nokon-med-lik-erfaring/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå