Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 Vi skal på tur med svigers og svogers - men sliter å finne en destinasjon som går fra tre ulike flyplasser i Norge, samt alle har lyst å være noen dager, som ikke koster millioner etc. Har nå funnet ut at kanskje et 5 eller 7 dagers cruise kan være bra. Da slipper vi diskusjoner rundt restauranter, hvem som skal betale (svigerfar insisterer alltid på å betale, men er pensjonist og svigermor prøver å leve sparsomt...) Vi får sett flere steder, samtidig som man kan trekke seg tilbake som men selv ønsker. Noen som har et bra cruise å anbefale i høst. Altdersspennet er : 5,9,16,22,35,44,47,68,74 :-) Har lurt på middelhavet, for litt sommervarme er ikke å forakte. Hva bør jeg ser etter ? Anonymous poster hash: 060ce...0d3
It's all about me Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 Jeg har reist med Norwegian Gem som går ruten New York, Orlando, Bahamas (en øy utenfor), Bahamas (hovedstaden), New York. Dette er ialt 7 netter, med all mat inkludert. Norwegian Gem er kanskje ikke den mest fantastiske båten, men mer enn bra nok. Det som trekker den opp er reiseruten, New York er fantastisk å seile ut ifra, Orlando er en super stopp med alle parkene, og Bahamas taler for seg selv En annen grunn som taler for Norwegian Cruiseline er personalet. De gir MYE av seg selv og avsluttningshowet dems er en høydare, knallmorsomt F.eks. mens andre cruise lå stille ved brygga hadde Norwegian Gem full rulle med musikk, show og velkomststemning når vi la til kai i Bahamas. Du så gjennom hele cruiset at de elsket jobben sin, hadde det morsomt og var kjempevenner. De har også egen barnepass og ungdomsklubb.
smet Skrevet 8. august 2013 #3 Skrevet 8. august 2013 Har og reist med NOrwegian cruiseline, og var kjempe fornøgd. Vi var på rundreise i Middelhavet, utreise fra Barcelona, tre stopp i Italia og et på Mallorca. Vi reiste med Norwegian Epic, flott våt med masse fasiliteter. God mat, bra show og underhaldning, hyggelig personal.
GeeGee Skrevet 8. august 2013 #4 Skrevet 8. august 2013 Jeg har reist på tur i Middelhavet med RCCL, avreise fra Roma. Stoppet i Mesina (Sicilia), Athen og Kusadasi (Tyrkia). Skipet var stort og kjempeflott, herlig mat, mye å finne på. Vi reiste uten barn da, derfor vet jeg ikke helt hvordan det var for barn, men det virket som det var bra, masse barn rundtur som lekte og koste seg. Det var all inklusive, men man klarer likevel å bruke penger... På butikker, i land, og så er ikke tips inkludert (der må man regne en del). Mn alt i alt veldig verdt det, vi reiser igjen når småen er litt større :-) Anbefaler å bruke litt der penger slik at man får utvendig lugar med balkong :-)
Miamimom Skrevet 8. august 2013 #5 Skrevet 8. august 2013 Anbefaler NCL jeg også, vi har vært på mange cruise. De har mange tilbud i middelhavet. For det meste med Norwegian Jade, men også noen ruter med Epic som er generasjonen nyere og større :-) Gå på NCL.COM å se :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå