Gå til innhold

Godt alternativ til lystgass på st.olavs?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fødte i dag. Skulle egentlig fått barnet på St. Olav, men valgte Levanger hvor de har lystgass (fritt sykehusvalg)! Ingen andre på fødeavdelingen her enn oss og super service! Ser for meg at de anbefaler akupunktur (noe som fungerte litt for meg i dag)...

Anonymous poster hash: 878b1...247

Gratulerer med baby ! :-) Hadde du en fin fødsel?

Har født tidligere på både levanger og st.olavs å hadde en dårlig opplevelse av levanger. Synes alt fungerte bedre på st.olavs samt at jeg synes avstanden blir stor da vi har søsken som gjerne vil innom på besøk når sistemann kommer :-)

Fødselen og oppfølgingen var ti ganger bedre på Levanger vil jeg si. Førstemann kom for halvannet år siden og jeg ble ikke tatt alvorlig når jeg hadde en latensfase som varte i ikke mindre enn fire uker... Endte med styrtfødsel, tangforløsning, skade på babyen og stort blodtap samt knust halebein! Ingen god fødselsopplevelse! Mye har visst skjedd på Levanger de siste årene. Folk skryter veldig nå! Jeg hadde kjempeoppfølging hele veien, ble tatt på alvor og hadde en fin fødselsopplevelse i dag.

Men kjipt med avstanden ja når søsken skal komme på besøk... Vår gutt skjønner så lite av det som skjer, at vi heller satser på å komme hjem i morgen! Blir dermed bare et døgn her inne. Vi får undersøkelse i morgen tidlig og de øvrige undersøkelsene tar vi lokalt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...