Gå til innhold

Nevn en ting du er takknemlig/glad for og en ting du kunne ønske var annerledes akkurat nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er takknemlig for verdens beste barn og en flott mann, og at jeg (* bank i bordet*) har overlevd kreften!

Jeg skulle ønske jeg ikke hadde fått varige mén etter behandlingen, som gjør forholdet mellom meg og mannen mye vanskeligere (problemer seksuelt).

Anonymous poster hash: b7f86...ad8

Skrevet

Takknemlig for den utrolig skjønner, herlige, fantastiske sønnen min! Og for at jeg fikk drømmejobben denne uka!

Misfornøyd / trist for at et familiemedlem har det fryktelig tøft akkurat nå. Hardt å stå midt oppi det uten å få gjort alt bra igjen.

Skrevet

En og samme ting egentlig.

Er takknemlig for jenta mi, men ønsker samtidig at jeg aldri hadde møtt faren hennes.  Men jo... For ellers ville jeg ikke hatt henne. Men ja, dere skjønner

Skrevet

Likte denne tråden (dvs alle de fine tingene vi er takknemlige for), så jeg setter den litt i gang igjen! :)

Takknemlig for alle gode mennesker jeg har rundt meg, spesielt mann og barn!

Skulle ønske døgnet hadde litt fler timer, til å være sammen med både familie og venner, og gjøre enda flere fine ting sammen.

Og forresten, ang det å være takknemlig for noe: jeg og mannen prøvde en periode i vinter der vi hadde det litt tøft, å sette av fem minutter hver kveld før vi la oss, til å si tre ting hver som vi var takknemlige for. Det kunne være alt fra å være takknemlig for barna, hverandre osv... til at vi lagde akkurat det og det til middag, for det var så godt, til å være takknemlig for at den og den kom på besøk den dagen, og at det hadde vært hyggelig. Kan anbefale det på det sterkeste!! Det gjorde mye med hvordan vi hadde det akkurat da, vi fikk fokuset over på andre ting, og en måned med disse fem minuttene på kvelden gjorde virkelig store ting for oss! :) Prøv det dere også om ting er litt tungt en periode! Livet er ikke alltid en lek, vi møter utfordringer. Men det går an å komme seg helskinna gjennom det også! :)

Skrevet

Jeg er takknemlig for de skjønne barna mine:)

Jeg skulle ønske jeg hadde en ekstra posjon tålmodighet og evnen til å overstyre min grusomme PMS - har vært ei sur drittkjerring hele dagen:(

Skrevet

Jeg er enormt takknemlig og glad for de to nydelige barna vi har fått.

Det jeg kunne ønske var anderledes, er at pappa skulle levd.

Skrevet

Jeg er takknemlig for min lille familie.

Jeg skulle ønske vi kunne fått gitt vårt barn en søster eller bror.

Anonymous poster hash: d9d75...ae2

Skrevet

Er så lykkelig for at jeg har fineste datteren som fins, pluss ei ny snuppe i magen som tilsynelatende og forhåpentligvis også er helt frisk <3 Jeg er utrolig takknemlig for mine fantastiske foreldre som alltid stiller opp og er der for oss på alle måter. Jeg er utrolig heldig som har et fantastisk hus og en grei økonomi. Kunne selvfølgelig vært bra med mer penger, men jeg har råd til stort sett det jeg ønsker, selv om jeg er alenemor.

Skulle ønske jeg hadde en fantastisk jobb og ikke en psycho sjef som har ødelagt gleden av yrket mitt. Men kommer til å være sykemeldt ut svangerskapet, og etter det så finner jeg på noe annet!! Hadde også vært veldig koselig å funnet en fantastisk snill og god mann!

Skrevet

Takknemlig for at jeg har fått 5 fine unger som ser ut til å .skikke seg vel. Glad for at jeg snart er ferdig sykepleier.

Skulle ønske økonomien var bedre

Skulle ønske samboer var drømmemannen min

Anonymous poster hash: 4efb7...b88
Skrevet

Takknemlig for at vi i helgen flyttet inn i nyhuset! :D

(Selvfølgelig helsen til oss alle)

Og skulle ønske at huset var lokalisert en annen plass i landet, nærmere familie...

Skrevet

Jeg er så glad for at datteren min trives på AKS (SFO).

Men jeg skulle ønske at kjæresten min prioriterte meg mer

Anonymous poster hash: c203a...611
Skrevet

Jeg er lykkelig fordi jeg kom inn på studiet jeg ønsket og fordi vi snart flytter inn i drømmehuset. Jeg er ulykkelig fordi vi må vente så lenge med å prøve på baby nr.2 pga. studier og en del andre ting som ikke er på plass enda..

Hva med dere?

Anonymous poster hash: 77967...ff5

Glad fordi jeg har fått ny jobb mye nærmere der jeg bor. Kan sykle på jobb :D

Men jeg gruer meg skikkelig til å komme inn i et nytt arbeidsmiljø, og det å være "hun nye" i minst to år før man er helt inkludert.

Gleder meg mest da! Og grunnen for at jeg trekker frem dette er at jeg begynner i morgen :-S

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Jeg er takknemlig for min lille familie og min større familie og mine venner :)

Jeg skulle virkelig ønske jeg kunne få en dagjobb....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...