Optatium Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 Jeg er i gang med spray og mitt andre IVF forsøk. Tar derfor imot alle tips, husmortriks og legemidler, alt er velkomment Hva gjorde du annerledes den gangen spiren satt? Kosthold? Vitaminer? Hilsen desperat
Evigoptimisten Skrevet 9. august 2013 #2 Skrevet 9. august 2013 Her er noen tips som jeg tror på (og har vel forsøkt det meste gjennom disse åra ) - Akupunktur (tatt begge gangene jeg har blitt gravid 2-3 mnd før positiv test) Om det var utslagsgivende blir jo ren tipping, men føler uansett at kroppen min slappet bedre av etter disse timene. Tips hvis du bor i Oslo? - Vitaminer, Omega 3 (morgen/kveld), B-vit , folat, E-vit. Måneden før jeg ble gravid nå spiste jeg MYE D3 vit. (2morgen og 2 kveld, altså 4dobbel dose) Jeg ble gravid naturlig i mai mens jeg gikk på spray.. Var en hektisk periode, var lei IVF karusellen og valgte å gi litt F. Tok en pause fra forumet her, drakk mye alkohol, festrøyka og snuset, drakk masse kaffe , belive it or not!!! (er normalt ganske sunn og trener ganske mye altså, hehe) Lykke til Optatium
Optatium Skrevet 9. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2013 Tusen takk for svar!! Jeg er litt sent ute ser jeg, siden jeg alt har begynt på spray, men jeg skal hive innpå noen vitaminer fra imorgen Akupunktur har jeg hørt mye om, aldri prøvd i denne sammenheng. Jeg bor litt utenfor Oslo, noen tips? Gratulerer til deg også
Evigoptimisten Skrevet 9. august 2013 #4 Skrevet 9. august 2013 Bedre sent enn aldri... Etter denne strålende sommeren så har jo de fleste fått fullt opp med gode doser D vitaminer også Vil anbefale akupunktør Edna hos Heggeli helhetsmedisin (som ligger ved Smestadkrysset) Tvitvi
Fighter`n Skrevet 9. august 2013 #5 Skrevet 9. august 2013 Men du må IKKE ta E-vit. hvis du går på blodfortynnende medisin!!!
Optatium Skrevet 9. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 9. august 2013 Takk for tipset evigoptimist :-) Fightern: jeg går ikke på blodfortynnende såvidt jeg vet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå