Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i gang med spray og mitt andre IVF forsøk. Tar derfor imot alle tips, husmortriks og legemidler, alt er velkomment :)

Hva gjorde du annerledes den gangen spiren satt?

Kosthold? Vitaminer?

Hilsen desperat :P

Skrevet

Her er noen tips som jeg tror på (og har vel forsøkt det meste gjennom disse åra ;) )

- Akupunktur (tatt begge gangene jeg har blitt gravid 2-3 mnd før positiv test) Om det var utslagsgivende blir jo ren tipping, men føler uansett at kroppen min slappet bedre av etter disse timene. Tips hvis du bor i Oslo?

- Vitaminer, Omega 3 (morgen/kveld), B-vit , folat, E-vit. Måneden før jeg ble gravid nå spiste jeg MYE D3 vit. (2morgen og 2 kveld, altså 4dobbel dose)

Jeg ble gravid naturlig i mai mens jeg gikk på spray.. Var en hektisk periode, var lei IVF karusellen og valgte å gi litt F. Tok en pause fra forumet her, drakk mye alkohol, festrøyka og snuset, drakk masse kaffe , belive it or not!!! :P (er normalt ganske sunn og trener ganske mye altså, hehe)

Lykke til Optatium :)

Skrevet

Tusen takk for svar!!

Jeg er litt sent ute ser jeg, siden jeg alt har begynt på spray, men jeg skal hive innpå noen vitaminer fra imorgen :)

Akupunktur har jeg hørt mye om, aldri prøvd i denne sammenheng. Jeg bor litt utenfor Oslo, noen tips?

Gratulerer til deg også :)

Skrevet

Bedre sent enn aldri...

Etter denne strålende sommeren så har jo de fleste fått fullt opp med gode doser D vitaminer også ;)

Vil anbefale akupunktør Edna hos Heggeli helhetsmedisin (som ligger ved Smestadkrysset)

Tvitvi :P

Skrevet

Men du må IKKE ta E-vit. hvis du går på blodfortynnende medisin!!!

Skrevet

Takk for tipset evigoptimist :-)

Fightern: jeg går ikke på blodfortynnende såvidt jeg vet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...