Gå til innhold

Hva heter barna deres, og hvis..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva heter barna deres? Og hvis du fikk en til, hvilket navn ville du brukt da?  :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen barn. Men får vi en gang barn, ville jeg brukt..

Gutt - Emrik (enig med mannen..)
Jente - Martine eller Aurora :)

Skrevet

Mine heter Teodor, Kasper og vet ikke... hun er i dag 16 dager og har fortsatt ikke navn

Anonymous poster hash: f1cd2...eeb
Skrevet

Linnea,Samuel,Oliver,Filippa,Johanna,Matilda og Natalie :) Bonusbarna heter Torjus og Anna.

Om vi hadde fått en til (noe vi ikke skal) ville vi (les jeg) kalt jenta for Othilie,Pernille,Daniella eller Fredrikke og hvis vi hadde fått gutt ville jeg kalt han for Emrik eller Noah :)

Skrevet

Våre to heter Eira og Aron!

Hadde vi fått en til ville det blitt Lydia eller Ulrik :)

Skrevet

Emrik og Anne Kaspara (Kaspara til daglig)

Nestemann har vi ikke bestemt oss for ennå...

Anonymous poster hash: 673ad...b7e
Skrevet

Linnea,Samuel,Oliver,Filippa,Johanna,Matilda og Natalie :) Bonusbarna heter Torjus og Anna.

Om vi hadde fått en til (noe vi ikke skal) ville vi (les jeg) kalt jenta for Othilie,Pernille,Daniella eller Fredrikke og hvis vi hadde fått gutt ville jeg kalt han for Emrik eller Noah :)

Herlige navn! Vi har ganske lik navnesmak du og jeg  :D

Skrevet

Herlige navn! Vi har ganske lik navnesmak du og jeg  :D

Har lagt merke til at du har veldig god navnesmak,ja :P Fine navn på listen din,så bare å kjøre på :D

Skrevet

Vi har en Olav fra før, og vi venter nr 2 i mars 2014, som om det blir gutt skal hete Edvard eller Johan! Om det blir jente(noe jeg ikke tror) må vi legge hodene i bløt! Gunnhild, Kjerstine eller Johanna kanskje :)

Skrevet

Har ikke barn, men et guttenavn jeg og gubben er enige om er fint er Martin( selv om jeg aller helst ville valgt noe annet om det bare var jeg som skulle bestemme) og på jentenavn så tror jeg nok vi er enige om noe sånt som Jenny eller Maiken :) 

Skrevet

Har ikke barn, men et guttenavn jeg og gubben er enige om er fint er Martin( selv om jeg aller helst ville valgt noe annet om det bare var jeg som skulle bestemme) og på jentenavn så tror jeg nok vi er enige om noe sånt som Jenny eller Maiken :)

Jenny og Maiken er nydelige navn! :)

Skrevet

Adrian og Tomine, og nestemann blir Iben hvis jente og Even hvis gutt ;)

Anonymous poster hash: 59187...0ad
Skrevet

Marius, Tobias, Andreas og Tomine.

Skulle det komme flere ville jeg kalt de Magnus eller Matilde ;-)

Anonymous poster hash: 6a175...b75

Skrevet

Andrine, Mathea og Fredrikke :)

Kommer det en jente til, så har jeg lyst på Filippa! (Guttenavn er jeg helt blank på...)

Anonymous poster hash: 1d77f...52e

Skrevet

Ungene mine heter Sofia, Evelina og Wilhelm. Hvis det blir en til (noe det absolutt ikke blir :)) ville jeg valgt Daniella eller Saga til jente og Luka eller Sebastian til gutt.

Skrevet

Har en Astrid Johanna (Astrid til daglig), får en til i mars som skal hete Olav, Johan, Edvard, Sverre, Sigrid, Siri, ææh. Er veldig usikker denne gangen, koste meg mye mer med navneletingen sist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...