Gå til innhold

Bare et lite tips/advarsel

Anbefalte innlegg

Jeg skal være veldig åpen for at jeg bare har vert UTROLIG uheldig! Men jeg skulle sette inn et fryse-forsøk og i den anleding benyttet jeg meg av APOTEK 1 sin eggløsningstest. Den har jo bare vist at jeg har eggløsning hver dag jeg har brukt denne, så på den siste testpinnen lot jeg min mann teste seg. Og for å si det sånn, så hadde han og eggløsning...

Og jeg er HELT sikker på at han er mann og trolig ikke har noen egg å by på....

Kjenner jeg er utrolig irritert for å trolig ha "sløst" med et forsøk... Fo under GU`n jeg hadde forrige mandag sa han at jeg trolig ikke skulle hatt eggløsning før denne uke og jeg fikk satt inn på lørdag...

Tenkte bare jeg ville dele denne erfaringen også får dere andre gjøre hva dere vil med den, men kommer ikke til å kjøpe dette merke mer...

(Nå skal det sises at på denne dag jeg kjøpte den hadde de ikke Clearblue sin inne så jeg hadde ikke noe valg, men skal kjøpe inn en clearblue når/om neste frys skal sette inn :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144070446-bare-et-lite-tipsadvarsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Fighter`n: Ja, det er utrolig kjipt! Var på Apoteket og snakket med de tidligere i uken og der kunne jeg like gjerne snakket med veggen, absolutt ingen forståelse...

Ja, ja. jeg har heldigvis ett igjen på frys og nå går jeg for INGEN naturlig syklus (om jeg får det slik jeg vil);-)

Hva/ hvorfor tester du så mye? Ble utrolig nyskjerrig kjenner jeg ;-)

Jeg har veeeeeeeeeeeeeldig ustabil syklus. Fikk påvist Sekundær hypogonadisme for noen månder siden. Denne sykdommen gjør at det er ekstra tricky å bli gravid. Hypofysen oppi hjernene sender nemlig lite/ikke noen signaler til eggstokkene - dermed produseres det ikke hormoner som gjør at eggløsningene starter.

Derfor tester jeg i hytt og vær for å se om det eeeeeeeendelig klaffer en dag :P

Skal igang med mitt aller første fryseforsøk nå :)  Jeg er allerede overbevist om at eggene ikke overlever opptiningen :mellow:  så positiv er jeg liksom :blink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...