tutster Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Jeg er så bekymret for det lille trollet mitt.. har et bilde fra januar at håret er tjukt og langt,men det siste halve året har hun mistet så mye hår(ikke hårløse flekker)...vi har tatt blodprøver og ikke noe galt. Hun er frisk og rask og er et lykkelig barn. Det kommer hår ut igjen,men er 100 forskjellige lengder på det. Håper det er "babyfjonene" som skal bort og trøster meg med det...skal til hudspesialist også bare for å få noen indikasjon på hva det er...flere????
PeppaPig Skrevet 8. august 2013 #3 Skrevet 8. august 2013 Hmm først tenkte jeg at hun kanskje hadde soppinfeksjon i hodebunnen som visstnok kan føre til hårtap. Men jeg regner med at legen du var hos sjekket for det. Har du prøvd å bytte shampo/balsam som du bruker i håret hennes? Jeg kan ikke bruke visse shampoer/balsam da jeg mister mer hår enn om jeg bruker andre.
tutster Skrevet 8. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2013 Ser ikke no unormalt i hodebunnen...og tviler også på at det er produktene da vi bruker forskjellige....men har bestilt time hos spesialist så får vi se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå