Frigga Skrevet 7. august 2013 #1 Del Skrevet 7. august 2013 Ja, det er det jeg tror mini på 6,5 mnd. her i huset lider av..... Jeg er hjemme i permisjon og vi har brukt mye tid på lekematten på gulvet. Der har vi også øvd oss på at han kan i korte perioder ligge å leke seg alene. Men nå, etter 4 uker ferie sammen med venner og familie, er alle "kunster" glemt! Han har selvfølgelig blitt bært mye på da vi har hatt besøk som ikke ser han så ofte, samtidig har det vært mye program i forhold til hva det normalt er. Nå nekter han å ligge på lekematten, og det blir ramaskrik om jeg er mamma grusom og lar han ligge der litt alene. Flere som har erfaring med endret adferd etter ferieperioder? Finnes det andre måter å lære han å være litt alene igjen som ikke innebærer tårer og tenners gnissel? Han er ellers en hyggelig liten fyr, men jeg er iferd med å bli gal av piping hele dagen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda_S Skrevet 8. august 2013 #2 Del Skrevet 8. august 2013 Jezz... det høres kjent ut. To måneder i sydligere strøk med full fart og masse mennesker har gjort noe med minis oppfatning av hva som er morsomt og hva som er kjedelig.Hun har en stor familie i Sør-Europa og de elsker virkelig barn, så hun har blitt kost med, lekt med, herjet med og alt mulig dagen lang i hele sommer. Så kom vi hjem forrige uke, og det var IKKE stas.Nå er det bare jeg som er med henne på dagtid, stort sett, og leiligheten vår føles så innmari mye mindre enn før. Bleh...Hun spreller og blir vill når hun ser at jeg tar på meg bæreselen, for da vet hun at vi skal ut, så det blir mange turer ut nå. Hun har vært blid i hele dag, da, så jeg håper virkelig hun begynner å bli vant til å ikke være borte nå.Men en uke med sutring, ikke ville ligge alene-nekt, "alt er teit", nei, det har vært pyton. Og hun som vanligvis er en så artig jente Vi får håpe de små blir "hjernevasket" snart og glemmer at de har vært borte og hatt det moro dag inn og dag ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå