Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Tror jeg kutter ut hele j**** amminga nå etter 3,5 uke...Føler meg skitten, stygg og nasty hver gang jeg drar fram begge puppene og får raserianfall på drittungene hver gang det er ammetid...vet ikke hvorfor det utløser så voldsomme og kjipe reaksjoner, men det ødelegger hele tilknytningen min til barna... Synes de er masete og ekle...hater de små knirkelydene de lager når jeg ammer dem og hater at de maser om den j**** puppen hele f**** døgnet.... Har klikka helt oppi hodet mitt...best å bare begynne med mme med en gang eller? Anonymous poster hash: b92e6...360
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Vil nok heller anbefale en innleggelse på psyk, da det er tydelig at du trenger litt hjelp. Anonymous poster hash: 3334d...599
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 Jesus Kristus!!! Anonymous poster hash: 98613...719
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 Trist at du føler det slik og trist at du synes barna dine er drittunger. Ja, jeg synes du heller burde gi mme. Anonymous poster hash: b5b62...b89
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 Jeg tror du trenger hjelp å må prate med en profesjonell. Du begynner kanskje å utvikle en fødselsdepresjon? Anonymous poster hash: 33141...6e3
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #6 Skrevet 7. august 2013 Snakk med helsesøster og fortell hvordan du føler det. Anonymous poster hash: 3e056...70b
Hønemor30 Skrevet 7. august 2013 #7 Skrevet 7. august 2013 Søk hjelp,jeg trur du bør ta deg en tur på feks helsestasjon eller til legen din. Jeg tenker at du kanskje har en depresjon?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #8 Skrevet 7. august 2013 Vil nok heller anbefale en innleggelse på psyk, da det er tydelig at du trenger litt hjelp. Anonymous poster hash: 3334d...599 Innleggelse er nok å ta litt hardt i, men skjønner jo at det jeg føler er drastisk og unormalt.. Sitter å griner og river meg i håret hver dag og forstår ikke hva som har skjedd oppi hodet mitt... Storebroren fullammet jeg til han var rundt 1 år, og da storkoste vi oss begge to...denne gangen har det bare skjært seg helt... synes selvfølgelig synd på de små jentene mine og skulle ønske jeg følte mer glede over dem... HI Anonymous poster hash: b92e6...360
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 7. august 2013 #9 Skrevet 7. august 2013 Jeg tror også du bør kutte ut ammingen og sørge for å få hjelp NÅ. Lykke til og god bedring.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #10 Skrevet 7. august 2013 Syns du skal slutte å amme. Eller først nå du jo prøve med mme og se om de liker det eller ikke. Så syns jeg du skal ta kontakt med helsestasjonen og fortelle de hvordan du har det. Hatet selv å amme så begynte tidlig med mme. Lykke til! Anonymous poster hash: 867e3...f0a
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #11 Skrevet 7. august 2013 Vil nok heller anbefale en innleggelse på psyk, da det er tydelig at du trenger litt hjelp.Anonymous poster hash: 3334d...599 Innleggelse er nok å ta litt hardt i, men skjønner jo at det jeg føler er drastisk og unormalt..Sitter å griner og river meg i håret hver dag og forstår ikke hva som har skjedd oppi hodet mitt... Storebroren fullammet jeg til han var rundt 1 år, og da storkoste vi oss begge to...denne gangen har det bare skjært seg helt... synes selvfølgelig synd på de små jentene mine og skulle ønske jeg følte mer glede over dem... HI Anonymous poster hash: b92e6...360 Det kan høres ut som det er fortrengte følelser som kommer frem. Er du blitt misbrukt seksuelt som barn eller som voksen? Ville uansett søkt hjelp og sluttet å amme! Barnet trenger en rolig mamma Anonymous poster hash: 0038a...a41
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #12 Skrevet 7. august 2013 Vil nok heller anbefale en innleggelse på psyk, da det er tydelig at du trenger litt hjelp.Anonymous poster hash: 3334d...599 Innleggelse er nok å ta litt hardt i, men skjønner jo at det jeg føler er drastisk og unormalt..Sitter å griner og river meg i håret hver dag og forstår ikke hva som har skjedd oppi hodet mitt... Storebroren fullammet jeg til han var rundt 1 år, og da storkoste vi oss begge to...denne gangen har det bare skjært seg helt... synes selvfølgelig synd på de små jentene mine og skulle ønske jeg følte mer glede over dem... HI Anonymous poster hash: b92e6...360 Det kan høres ut som det er fortrengte følelser som kommer frem. Er du blitt misbrukt seksuelt som barn eller som voksen? Ville uansett søkt hjelp og sluttet å amme! Barnet trenger en rolig mamma Anonymous poster hash: 0038a...a41 Det har jeg faktisk blitt. Skjønner ikke hva det har med ammingen av døtrene mine å gjøre....? HI Anonymous poster hash: b92e6...360
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #13 Skrevet 7. august 2013 Vil nok heller anbefale en innleggelse på psyk, da det er tydelig at du trenger litt hjelp.Anonymous poster hash: 3334d...599 Innleggelse er nok å ta litt hardt i, men skjønner jo at det jeg føler er drastisk og unormalt..Sitter å griner og river meg i håret hver dag og forstår ikke hva som har skjedd oppi hodet mitt... Storebroren fullammet jeg til han var rundt 1 år, og da storkoste vi oss begge to...denne gangen har det bare skjært seg helt... synes selvfølgelig synd på de små jentene mine og skulle ønske jeg følte mer glede over dem... HI Anonymous poster hash: b92e6...360 Det kan høres ut som det er fortrengte følelser som kommer frem. Er du blitt misbrukt seksuelt som barn eller som voksen? Ville uansett søkt hjelp og sluttet å amme! Barnet trenger en rolig mamma Anonymous poster hash: 0038a...a41 Det har jeg faktisk blitt. Skjønner ikke hva det har med ammingen av døtrene mine å gjøre....? HI Anonymous poster hash: b92e6...360 Ehhhm, ta deg en tur til legen og få henvisning til psyk du, for hvis du ikke ser sammenhengen mellom det å bli seksuelt misbrukt og det å ha problemer med amming, så trenger du litt innsikt....... Men du må først og fremst sørge for at babyene liker mme, mulig du må prøve deg frem med forskjellige merker og typer. Barna kan jo ikke gå sultne... Anonymous poster hash: 94871...1d9
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #14 Skrevet 7. august 2013 Vil nok heller anbefale en innleggelse på psyk, da det er tydelig at du trenger litt hjelp.Anonymous poster hash: 3334d...599 Innleggelse er nok å ta litt hardt i, men skjønner jo at det jeg føler er drastisk og unormalt..Sitter å griner og river meg i håret hver dag og forstår ikke hva som har skjedd oppi hodet mitt... Storebroren fullammet jeg til han var rundt 1 år, og da storkoste vi oss begge to...denne gangen har det bare skjært seg helt... synes selvfølgelig synd på de små jentene mine og skulle ønske jeg følte mer glede over dem... HI Anonymous poster hash: b92e6...360 Det kan høres ut som det er fortrengte følelser som kommer frem. Er du blitt misbrukt seksuelt som barn eller som voksen? Ville uansett søkt hjelp og sluttet å amme! Barnet trenger en rolig mamma Anonymous poster hash: 0038a...a41 Det har jeg faktisk blitt. Skjønner ikke hva det har med ammingen av døtrene mine å gjøre....? HI Anonymous poster hash: b92e6...360 Ehhhm, ta deg en tur til legen og få henvisning til psyk du, for hvis du ikke ser sammenhengen mellom det å bli seksuelt misbrukt og det å ha problemer med amming, så trenger du litt innsikt....... Men du må først og fremst sørge for at babyene liker mme, mulig du må prøve deg frem med forskjellige merker og typer. Barna kan jo ikke gå sultne... Anonymous poster hash: 94871...1d9 Ok...synes du og dine krasse medsøstre er direkte ondskapsfulle... De går ikke sultne, så det er ikke noe problem HI Anonymous poster hash: b92e6...360
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #15 Skrevet 7. august 2013 Vil nok heller anbefale en innleggelse på psyk, da det er tydelig at du trenger litt hjelp.Anonymous poster hash: 3334d...599 Innleggelse er nok å ta litt hardt i, men skjønner jo at det jeg føler er drastisk og unormalt..Sitter å griner og river meg i håret hver dag og forstår ikke hva som har skjedd oppi hodet mitt... Storebroren fullammet jeg til han var rundt 1 år, og da storkoste vi oss begge to...denne gangen har det bare skjært seg helt... synes selvfølgelig synd på de små jentene mine og skulle ønske jeg følte mer glede over dem... HI Anonymous poster hash: b92e6...360 Det kan høres ut som det er fortrengte følelser som kommer frem. Er du blitt misbrukt seksuelt som barn eller som voksen? Ville uansett søkt hjelp og sluttet å amme! Barnet trenger en rolig mamma Anonymous poster hash: 0038a...a41 Det har jeg faktisk blitt. Skjønner ikke hva det har med ammingen av døtrene mine å gjøre....? HI Anonymous poster hash: b92e6...360 Ehhhm, ta deg en tur til legen og få henvisning til psyk du, for hvis du ikke ser sammenhengen mellom det å bli seksuelt misbrukt og det å ha problemer med amming, så trenger du litt innsikt....... Men du må først og fremst sørge for at babyene liker mme, mulig du må prøve deg frem med forskjellige merker og typer. Barna kan jo ikke gå sultne... Anonymous poster hash: 94871...1d9 Ok...synes du og dine krasse medsøstre er direkte ondskapsfulle... De går ikke sultne, så det er ikke noe problem HI Anonymous poster hash: b92e6...360 Ikke vi som kaller barna våre drittunger og fyller hele innegget med banneord. Du sier selv at du ikke skjønner hvordan seksuelt overgrep kan ha sammenheng med amming, det viser jo at du ikke har innsikt i din egen psyke. Og skal du ha koz og klemz svar får du ordlegge deg noe mer fornuftig når du starter en tråd. Som de fleste har sagt : PSYKOLOG!!! Du trenger hjelp frøken, og det beste er å si ifra om slikt rett ut, ikke dulle det inn i kosesvar som du kan tygge lenge på. DU TRENGER HJELP! Anonymous poster hash: 94871...1d9
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #16 Skrevet 7. august 2013 Vil nok heller anbefale en innleggelse på psyk, da det er tydelig at du trenger litt hjelp.Anonymous poster hash: 3334d...599 Innleggelse er nok å ta litt hardt i, men skjønner jo at det jeg føler er drastisk og unormalt..Sitter å griner og river meg i håret hver dag og forstår ikke hva som har skjedd oppi hodet mitt... Storebroren fullammet jeg til han var rundt 1 år, og da storkoste vi oss begge to...denne gangen har det bare skjært seg helt... synes selvfølgelig synd på de små jentene mine og skulle ønske jeg følte mer glede over dem... HI Anonymous poster hash: b92e6...360 Det kan høres ut som det er fortrengte følelser som kommer frem. Er du blitt misbrukt seksuelt som barn eller som voksen? Ville uansett søkt hjelp og sluttet å amme! Barnet trenger en rolig mamma Anonymous poster hash: 0038a...a41 Det har jeg faktisk blitt. Skjønner ikke hva det har med ammingen av døtrene mine å gjøre....? HI Anonymous poster hash: b92e6...360 Ehhhm, ta deg en tur til legen og få henvisning til psyk du, for hvis du ikke ser sammenhengen mellom det å bli seksuelt misbrukt og det å ha problemer med amming, så trenger du litt innsikt....... Men du må først og fremst sørge for at babyene liker mme, mulig du må prøve deg frem med forskjellige merker og typer. Barna kan jo ikke gå sultne... Anonymous poster hash: 94871...1d9 Ok...synes du og dine krasse medsøstre er direkte ondskapsfulle... De går ikke sultne, så det er ikke noe problem HI Anonymous poster hash: b92e6...360 Hvis du leser hovedinnlegget ditt en gang til, så skjønner du kanskje at noen fikk lyst til å svare deg litt krasst? Friske mennesker bruker ikke et slikt språk om små nyfødte babyer. At du modererer deg litt lenger nede i tråden er det kanskje ikke alle som får med seg. Anonymous poster hash: 2556a...3d5
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #17 Skrevet 7. august 2013 Dette er et troll. Anonymous poster hash: f2af9...c8d
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. august 2013 #18 Skrevet 7. august 2013 Det er ganske velkjent at seksuelle overgrep kan trigge vonde følelser ifbm fødsel og amming. Det er jo en slags invadering av ens egen kropp som en selv ikke har helt kontroll over. Det kan godt hende det er dette du opplever, selv om du selv muligens mener du har bearbeidet det hele, kan kroppen reagere likevel. En annen ting er det at du gjerne er sliten, siden du har en fra før, og nå tvillinger på toppen av det hele? Du mangler kanskje søvn, stresser, får sjelden hvile? Da er det fort gjort å få litt "rare" følelser. Og du kan jo ha fått en fødselsdepresjon som nå gir seg utslag i disse følelsene under ammingen. Uansett hva som er årsaken, så trenger du hjelp. Det er det ingen skam å be om, og det bør du, både for din egen skyld, men også for barna dine. For sitter disse følelsene dypt, og forårsakes av depresjon eller reaksjoner etter overgrep, så er det ikke sikkert det hjelper så mye å gi mme, for slike følelser må bearbeides skikkelig. Ta kontakt med fastlegen og/eller helsesøster du, de skal kunne hjelpe deg videre med dette.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #19 Skrevet 7. august 2013 Jeg får nesten si at jeg håper du er et troll som sitter og flirer over pc skjermen nå. Men hvis ikke du er et troll må du skaffe deg profesjonell hjelp. Og slutte med amminga. Anonymous poster hash: dd7bd...0e3
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #20 Skrevet 7. august 2013 Troll som skal begynne i 5 klasse dette tenker jeg Blir godt når sommerferien er over og alle småbarna forhåpentligvis er tilbake på skolebenken, isteden for å lage fake tråder her inne. God bedring! Anonymous poster hash: cc8a5...705
Honningmelon Skrevet 7. august 2013 #21 Skrevet 7. august 2013 Jeg syns definitivt du skal slutte å amme. Om du har blitt seksuelt misbrukt, så vil selvsagt amming gi deg en negativ reaksjon. Jeg syns også det høres ut som om du har eller er på tur til å få en fødselsdepresjon. Det er ikke til å spøke med, og du bør bestille deg en time hos fastlegen din. Da vil han/hun hjelpe deg videre. Jeg syns ikke det er særlig snilt å svare deg så krasst selv om du uttrykker deg på den måten du gjør. Har man fødselsdepresjon så har man ofte mange negative tanker og tenker litt urasjonelt. Det er rett og slett ikke noe man kan noe for. Så, slutt å amme og bestill time til fastlegen før en evt. depresjon får utvikle seg. Det er det beste rådetcjeg kan gi deg.
Sikkertforgammel Skrevet 7. august 2013 #22 Skrevet 7. august 2013 Jentene? Da har du tvillinger? Jeg tror du er sliten! Snakk med lege eller helsesøster i morgen den dag! Når man er utslitt blir lunta utrolig kort!
anonymemammaen Skrevet 7. august 2013 #23 Skrevet 7. august 2013 Vil nok heller anbefale en innleggelse på psyk, da det er tydelig at du trenger litt hjelp.Anonymous poster hash: 3334d...599 Innleggelse er nok å ta litt hardt i, men skjønner jo at det jeg føler er drastisk og unormalt..Sitter å griner og river meg i håret hver dag og forstår ikke hva som har skjedd oppi hodet mitt... Storebroren fullammet jeg til han var rundt 1 år, og da storkoste vi oss begge to...denne gangen har det bare skjært seg helt... synes selvfølgelig synd på de små jentene mine og skulle ønske jeg følte mer glede over dem... HI Anonymous poster hash: b92e6...360 Det kan høres ut som det er fortrengte følelser som kommer frem. Er du blitt misbrukt seksuelt som barn eller som voksen? Ville uansett søkt hjelp og sluttet å amme! Barnet trenger en rolig mamma Anonymous poster hash: 0038a...a41 Det har jeg faktisk blitt. Skjønner ikke hva det har med ammingen av døtrene mine å gjøre....? HI Anonymous poster hash: b92e6...360 Ehhhm, ta deg en tur til legen og få henvisning til psyk du, for hvis du ikke ser sammenhengen mellom det å bli seksuelt misbrukt og det å ha problemer med amming, så trenger du litt innsikt....... Men du må først og fremst sørge for at babyene liker mme, mulig du må prøve deg frem med forskjellige merker og typer. Barna kan jo ikke gå sultne... Anonymous poster hash: 94871...1d9 Ok...synes du og dine krasse medsøstre er direkte ondskapsfulle... De går ikke sultne, så det er ikke noe problem HI Anonymous poster hash: b92e6...360 Hvis du leser hovedinnlegget ditt en gang til, så skjønner du kanskje at noen fikk lyst til å svare deg litt krasst? Friske mennesker bruker ikke et slikt språk om små nyfødte babyer. At du modererer deg litt lenger nede i tråden er det kanskje ikke alle som får med seg. Anonymous poster hash: 2556a...3d5 Sier meg enig, slikt språk om nyfødte og om barna dine generelt er veldig...grusomt å lese. Får rett og slett vondt i meg om du blir helt "gal" av og amme og om du viser det ovenfor barna. Skaff deg hjelp, start med mme og pust med magen.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #24 Skrevet 7. august 2013 Jeg tenker at det ikke burde være en menneskerett å få barn....især ikke når man blir sint på en baby. Anonymous poster hash: 41956...e76
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #25 Skrevet 7. august 2013 Hun har tydeligvis tvillinger, og det er det få av dere som vet hvordan er. Å ha en baby er ikke akkurat travelt i forhold. Anonymous poster hash: 68b16...9b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå