Gå til innhold

Fortalte arbeidsgiver i dag at jeg er gravid.

Anbefalte innlegg

Informerte arbeidsgiver i dag om at jeg er gravid, og det ble overhode ikke godt mottatt. Hadde i det minste håpet at h*n kunne gratulere og være glad på mine vegne.

Forstår jo at arbeidstakere som skal ut i fødelspermisjon ikke akkurat er arbeidsgivernes drøm, men det er jo bare slik at når man ansetter kvinner er jo det alltids en risiko....

Anonymous poster hash: d7e02...781

Fortsetter under...

Uff, det er kjipt :( Håper det ordner seg.

Jeg har ikke sagt noe selv enda (13+5). Her ansatte de for første gang i historien en kvinne (meg!) på salgsteamet for 1 år siden.. Er 35 år med samboer, så blir det vel ingen bombe at dette kommer, men man er jo spent ;)

Her ble heller ikke nyheten så veldig godt mottatt. :/ d ekle er at jeg har fått helt ny jobb, fast. Da er det ikke gøy å komme å fortelle at en er gravid :/ MEN er temmelig overrasket over hvor lite profesjonelle sjefer det er rundt omkring! Med tanke på håndtering av gravide damer..

Anonymous poster hash: eeed8...f82

Huff, for en dum opplevelse.. slike sjefer burde vært sparka. Selv fikk jeg bare gratulasjoner og de tilpasset arbeidet mitt med en gang :-) Etter ferien skal jeg flytte over til en annen avdeling og spent på hvordan sjefen er der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...