Gå til innhold

10 mnd gutt har begynt å våkne ofte!!

*oktobergutt 12*

Anbefalte innlegg

Hjelp! Gutten min har begynt å våkne hver halvannen time om nettene.... er så trøtt og sliten at jeg har tatt han inn til oss men han våkner like ofte der også.... maser etter puppen men den får han ikke hver gang! Er det vanlig de får slike urolige perioder rundt 10 mnd alderen? Flere som har erfart det samme?? Kan jo være nye tenner på gang men det har aldri vært så ille som nå før. Håper det går over snart.... han nekter plent å ligge i egen seng for tiden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan det være separasjonsangsten som har slått til? Vi har det jo sånn hver natt så det er ikke uvanlig her, men hun har faktisk hatt noen netter som har vært helt på trynet her også nå. Våknet sikkert hver halvtime på natten i perioder. I natt sov hun bedre igjen. Hadde en lang soveøkt på nesten 3 timer og resten av natten våknet hun etter 2 timer. Det var deilig ;) I kveld våknet hun etter 40 minutter så jeg er spent på resten av natten :( lykke til fra meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min på snart 10 måneder er også sånn i større og mindre grad..

Har sovet kjempegodt siden han var bitteliten, men fra han ble ca 9 måneder så har han tullet mye om nettene.. setter seg opp, reiser seg opp, gråter og klarer ikke å roe seg! trodde det var tenner, men nå har de fortennene kommet frem og ingenting har blitt bedre av den grunnen! så trodde vi det var utviklingssprang, men nå er det jo noen uker siden han plutselig lærte mange nye ting, så det burde også ha roet seg..

så¨da spørs det om det kanskje er separasjonsangst.. og det har sikkert ikke blitt noe bedre av at jeg akkurat har begynt på jobb igjen og at han er hjemme med pappa hele dagen!

(ikke noe galt i å være hjemme med pappa altså.. men han er en skikkelig mammadalt, og kan hende reagerer dårligere på dette enn vi trodde..) :(

Men det ser jo ut som om dette er noe som skjer med flere babyer i denne alderen.. kanskje det er typisk??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kjenner meg igjen med det å tulle mye og reise seg opp i senga! Han begynner å hyl grine så fort jeg går ut... og roper ma-ma-ma.... før kunne han leke litt for seg selv før han ble trøtt.

Mulig han har blitt utslitt av seg selv men i natt våknet han kun EN gang etter han sovnet ved åtte tiden! Men det er vel bare et engangstilfelle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...