Gå til innhold

Hvilke leker liker deres barn å leke med?

Anbefalte innlegg

Gjest Kjempeanonym

Og hvor gamle er de?

Min gutt på 8 mnd begynner å,bli rimelig lei av de lekene han har og det er kanskje på tide å invistere i noe nytt. Men hva?

Hva synes deres barn er kjekt å leke med?

Jeg kunne sikkert kjøpt tre meter ledninger så hadde han vært storfornøyd. Ledninger er det gøyeste som fins! Sikkert fordi det ikke er lov:)

Fortsetter under...

Annonse

Her har hun ei puttekasse i tre som hun spiser på klossen til. Slår de litt mot hverandre og banker litt i gulvet ;) Det er nok favoritten ;) Hun kommer jo til å bli så fornøyd når hun skjønner hva den egentlig skal brukes til. Ellers blir hun fort lei av alt her også. Vi leter i kjøkkenskuffene etter tresleiver o.l som ikke er farlig å leke med. Hvis hun kunne velge tror jeg nok hun ville valgt dobørsten for den er veldig fin ;)

Min jente på 7,5 mnd elsker trommer.... Hun har begynt å sitte og leke nå, og da hamrer hun i vei på et trommesett hun fikk av en "snill" tante.. he he. Uff, er slitsomt å høre på. Men hun koser seg, da! :) 
Ellers er det en myk ball som er favoritten.

Hun liker også de lilla bleieposene (ligger på rygg og slenger armen fort frem og tilbake mens hun holder en slik pose.. beina spreller og hun hyler av glede... typisk at hun liker ting som krever litt mer overvåkning)
Snusboks er stas. Kjøkkenredskaper. Plastboller hun kan putte ting oppi eller slå på.
Det meste er egentlig gøy akkurat nå, når jeg tenker meg om :lol:

Det perfekte tidsfordrivet for snuppa på elleve mnd er på badet. Mens jeg ordner meg sitter hun og putter tamponger fra boksen og opp i et glass også tilbake... Holder akkurat lenge nok til at jeg rekker og ordne meg før jobb :) rare småttiser!

Det perfekte tidsfordrivet for snuppa på elleve mnd er på badet. Mens jeg ordner meg sitter hun og putter tamponger fra boksen og opp i et glass også tilbake... Holder akkurat lenge nok til at jeg rekker og ordne meg før jobb :) rare småttiser!

HaHa må prøves ;) har en gutt som er blitt så aktiv at jeg ikke rekker å ordne meg selv noe om dagene (7,5 mnd).

Ellers er det telefoner og fjernkontroller her også... ;)

Kjøpte en sånn iphone lekedings ifb med flyreise, og den elsker han! Fulgte 3 gratis apper med.

Han er også gla i "brettene" sine fra Fisher Price, dvs store brett i A3 størrelse, men hjul og knapper o.l, med lys og musikk. Trenger finmotorikken og kan pirke på samme greia leeenge.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...