Gå til innhold

Når skal legen/jordmor bestille time til overtidskontroll?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå tror jeg ikke du kommer til å gå så langt at du vil trenge det, og jeg har heller ikke kommet så langt som til termindato selv, men har du avtalt noen ny time hos jordmor? Min JM satte opp en time til meg førstkommende mandag, tre dager etter termin. Jeg regner med at om hun ikke er ute til den tid, vil hun avtale en time for overtidskontroll da. 

Har du ikke time hos JM, kan du jo ta en telefon og høre! Men satser på at du føder rimelig snart, jeg da. 

Har forstått det slik at man selv ringer føden for å avtale overtidskontroll dagen før en uke overtid. Slik er det ihvertfall i Tr.heim. Ingen vits i å sette opp timer lang tid før, for man vet jo ikke når man føder :-)

Jeg har time hos JM i morgen, 2 dager over, hun vil da bestille time til overtidsktr, som jeg håper ikke blir senere enn når jeg er på 7. dag. Krysser samtidig fingrene for at Ullevål ikke er tregest i klassen når det kommer til når de setter igang. Men håper for all del at lillegutt kommer av seg selv, har hørt at igangsetting er tøft.....

Jeg hadde time igår, men den var ikke i tankene mine så jeg glemte å møte opp. Ringte idag og de sa at jordmor skulle ringe tilbake :/

Vi får se hvordan det blir i løpet av dagen :)

Kanskje han bestemmer seg for å komme :D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...