Gå til innhold

Tre eller fire hjul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

da vår datter var nyfødt, reiste vi til tyrkia og gjett om jeg da var glad for at vi hadde simo vogn=) samme når vinteren kom med snø og dritt. brukte den så lenge hun lå i bag. men da hun kunne sitte selv, kjøpte vi vogn med trehjul, men hadde simoen til sånn reservevogn. Sovevogn i bhg. 

har selv jobbet i bhg og personlig så syntes jeg at ungen sov best i de vognene med fire hjul, rett og slett fordi enkelte av disse populære vognene tåler ingenting, lett for at de tipper. 

Annonse

Det er smak og behag. Jeg har jobbet i bhg i maaange år samt at jeg har hatt 32 barnevogner (!), aldri opplevd at en med tre hjul har tippet eller har vært mere ustødig enn en med 4 hjul. Men husk at med barnevogn så får man hva man betaler for, noen billig vogner kan nok oppleves som ustødige.

Her går det i 3-hjul. Mountain buggy. Veldig lett å manøvrere, svinger på en femmer.

Hvordan er stabiliteten den? Tenker da på når en to åring sover i sportsvognsdelen, tipper den lett? Hr allerede kjøpt vogna da hehe... Syns den er fantastisk å trille, men lurer litt på stabiliteten med et tungt barn sovende i..

Her går det i 3-hjul. Mountain buggy. Veldig lett å manøvrere, svinger på en femmer.

Hvordan er stabiliteten den? Tenker da på når en to åring sover i sportsvognsdelen, tipper den lett? Hr allerede kjøpt vogna da hehe... Syns den er fantastisk å trille, men lurer litt på stabiliteten med et tungt barn sovende i..

Vår toåring sover rett som det er i sportsvogndelen. I og med at tyngden på barnet er mest på bakhjulene, er det ingenting å klage over stabiliteten. Faktisk har jeg aldri tenkt tanken engang, at vogna kan velte. Vi er kjempefornøyd, og kommer til å bruke vogna når nestemann kommer i desember også. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...