Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Treåringen min har aldri hatt det... Anonymous poster hash: 92167...b88
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Ja, det er mange sure og våte dager iløpet av en lang høst.. Kaldt å gå uten votter, og vanlige votter blir våte og kalde på 1-2-3. Anonymous poster hash: 21ed9...cc3
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 Treåringen min har aldri hatt det... Anonymous poster hash: 92167...b88 Da har nok ungen din vært av di kaldeste og.... Stakkars unge.... Anonymous poster hash: 86ccc...133
BellaSuz Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Ja det er absolutt kjekt å ha! Kalde sure høstdager finnes det nok av, og da er det godt med varme regnvotter som tåler en støyt. Troll sine regnvotter med ullfor er gode å ha på ekstra kalde dager.
soleia Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Hadde ikkje høyrt om det før eg fekk barnehagebarn, men det har vore mykje ibruk hjå oss.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 Ingen som har det i barnehagen her vi bor. Her brukes det ullvotter, som fortsatt holder varmen selv om de blir våte. Alle har mange par, så er det bare å bytte gjennom dagen Gripeevnen med regnvott blir nesten lik null, så her har bhg anbefalt å ikke bruke dem. Og det skjønner man jo når man ser barna med dem på.... Anonymous poster hash: f1ff2...444
Elsker livet Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 Her har de både regnvotter og ullvotter. Regnvottene blir liggende nesten ubrukt, her er det ullvottene som må tas hjem og vaskes daglig. Noen ganger kjenner jeg de ikke igjen pga. all møkka.
Trultemor85 Skrevet 6. august 2013 #8 Skrevet 6. august 2013 Jeg kjøper det hvert år og er storfornøyd. Kan jo fåes både med og uten fór inni.
Gjest Julia1984 Skrevet 6. august 2013 #9 Skrevet 6. august 2013 Ingen som har det i barnehagen her vi bor. Her brukes det ullvotter, som fortsatt holder varmen selv om de blir våte. Alle har mange par, så er det bare å bytte gjennom dagen Gripeevnen med regnvott blir nesten lik null, så her har bhg anbefalt å ikke bruke dem. Og det skjønner man jo når man ser barna med dem på.... Anonymous poster hash: f1ff2...444 Da har dere ikke kjøpt riktig type eller str. De vi bruker (Didrickson) har god passform slik at gripeevnen er bra. Barna slipper å bytte vanter. Men, om du har ungene i en bhg som er ute maks 1 time i regnvær skjønner jeg det. I vår bhg er de ute før og etter lunch, samt på turer i alt slags vær.
Gullunger Skrevet 6. august 2013 #10 Skrevet 6. august 2013 Ingen som har det i barnehagen her vi bor. Her brukes det ullvotter, som fortsatt holder varmen selv om de blir våte. Alle har mange par, så er det bare å bytte gjennom dagen Gripeevnen med regnvott blir nesten lik null, så her har bhg anbefalt å ikke bruke dem. Og det skjønner man jo når man ser barna med dem på.... Anonymous poster hash: f1ff2...444 Da har dere ikke kjøpt riktig type eller str. De vi bruker (Didrickson) har god passform slik at gripeevnen er bra. Barna slipper å bytte vanter. Men, om du har ungene i en bhg som er ute maks 1 time i regnvær skjønner jeg det. I vår bhg er de ute før og etter lunch, samt på turer i alt slags vær. Hvor får jeg kjøpt Didrickson votter da? ;-)
Gjest Julia1984 Skrevet 6. august 2013 #11 Skrevet 6. august 2013 Mener jeg kjøpte de på Junior barneklær
scarecrow2011 Skrevet 6. august 2013 #12 Skrevet 6. august 2013 Jeg har noen tynne som vi har ull inni. Blir brukt ja
Bustetroll Skrevet 6. august 2013 #13 Skrevet 6. august 2013 Da jeg jobbet i bhg ønsket jeg helst at alle ungene kunne ha regnvotter.. Hater disse tjukke vottene som det er umulig å få på ungen. Så er de så stive at ungen får jo ikke beveget hånden med votten på.. Og hånda kommer bare halveis inn i votten. AGH. Votter + små barn = HAT.Vanter + regnvotter <3
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 6. august 2013 #14 Skrevet 6. august 2013 Her har ungene regnvotter, et sett med foret, og et sett hvor vi bruker fingervotter inne i de Vi synes de er supre, det gjør bhg også
Frøken Lakenskrekk Skrevet 6. august 2013 #16 Skrevet 6. august 2013 Jeg fikk et par regnvotter når datteren min startet i bhg, hadde ikke tenkt over det før det og regna med at det holdt med vanlige votter, men de har blity brukt mye! Frøkna vil gjerne ha dem på selv, spesielt når det er regnvær. Skal sies at hu ikke liker å være kald og blaut på hendene da..
Monajenten Skrevet 6. august 2013 #17 Skrevet 6. august 2013 Vi bor i Bergen,så ja her er det nødvendig. Samme her, bor i Bergen og regnvotter et et must
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #18 Skrevet 7. august 2013 Jeg kjenner at jeg ikke er klar for aller klærne som må på barna på kalde høstdager... Sukk. Nyter sommeren enn så lenge! Men regnvotter er brukt masse her også, særlig på der minste barna. Anonymous poster hash: 8d88a...e76
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #19 Skrevet 7. august 2013 Jeg får kjøpe inn regnvotter da skjønner jeg. Takk for svar. HI Anonymous poster hash: 92167...b88
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #20 Skrevet 7. august 2013 De fleste unger hiver av seg det meste av votter så snart de får sjangsen. Har ullvotter, regnvotter i oljestoff og i goretex, har goretexvotter med for, og er relativt godt utstyrt, men det er are til å miste i barnehagen. Fora gortexvotter er nok det beste, men det koster litt. De er bra vantett. Anonymous poster hash: 6d1f5...488
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå