Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Min mann er en 'slik'. I mine øyne er det ufattelig barnslig, unødvendig, ukonstuktiv bruk av tiden. Og mine tanker om dette gjør det vanskelig å takle. Er jo egentlig ikke mer konstruktivt å glane på TV. På TV er i det minste et program ferdig etter 15-90 minutter. Spill opptar tid dag ut og dag inn. Og trenger jeg hjelp til noe, så 'skal han bare'. Og har han sagt han skal gjøre noe tar det dager før det skjer fordi han glemmer tid og sted foran dataen. Hvor mye games det i deres hjem? Pr dag? Pr uke? Har dere noen regler for gaming? Hvordan forholder barna seg til dette? Hvordan forholder den andre ektefellen seg til dette? Dvs den som ikke gamer. Anonymous poster hash: 92894...fc2
DramaMama Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Her hender det han spiller når han er alene hjemme. Aldri ellers, det sluttet han med da vi flyttet sammen, av egen vilje. Heldigvis... Jeg har tidligere vært i forhold med en som spilte natt og dag, og valgte spill fremfor det meste annet. Kunne aldri vært sammen med en slik igjen.
veslaogjeg Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 Hos oss gamer mannen dessverre litt for mye.. Babyen vår er 4 mnd og gjett hvem som tar seg mest av den..!? Han lovet at han skulle slutte med online-spillene da jeg ble gravid, det teiteste han visste var de som måtte gå "away from keyboard (AFK)" for å skifte bleie på ungen sin, sånn pappa ville ikke han bli.Meeen, her games det fra han kommer hjem fra skolen, og så et opphold da han som regel lager middag, så gamer han igjen mens jeg rydder etter middag, legger babyen og går tur med hunden. Det har bedret seg noe den siste uken, men det er fordi han nesten røk på hodet og rævva ut nå i helgen. Gjett hva han gjør akkurat nå?Kjenner igjen den "jeg skal bare..." Det gjør meg sprø!!!Vi har prøvd å lage regler, i helgen sa han at han skulle slutte med det spillet som tar opp all tid. Nå spiller han det igjen..Send meg gjerne en PM HI, dette er noe jeg også synes er ekstremt vanskelig å takle.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Min mann er en 'slik'. I mine øyne er det ufattelig barnslig, unødvendig, ukonstuktiv bruk av tiden. Og mine tanker om dette gjør det vanskelig å takle. Er jo egentlig ikke mer konstruktivt å glane på TV. På TV er i det minste et program ferdig etter 15-90 minutter. Spill opptar tid dag ut og dag inn. Og trenger jeg hjelp til noe, så 'skal han bare'. Og har han sagt han skal gjøre noe tar det dager før det skjer fordi han glemmer tid og sted foran dataen. Hvor mye games det i deres hjem? Pr dag? Pr uke? Har dere noen regler for gaming? Hvordan forholder barna seg til dette? Hvordan forholder den andre ektefellen seg til dette? Dvs den som ikke gamer. Anonymous poster hash: 92894...fc2 Ingenting her. Takk og pris. Det hadde jeg hatt store problemer med Anonymous poster hash: d1864...a1a
Popelko Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Om det går ut over de hverdagslige pliktene, kan det blir et problem. Men om man spiller, ser tv eller leser en roman, er det en interesse. Liker han å spille, så la han spille når han har "fri". Hver sin interesse ..
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 Jeg gamer jeg selv jeg da, samboeren gjør ikke. Har ikke noen spesielle regler på når det er greit og ikke. Jeg spiller når det passer meg, og alltid etter at barnet er lagt (han elsker spill, men feks CoD er ikke noe for han ) Jeg ser aldri på TV, gamingen er min TV-tid. Og jeg synes ikke det er barnslig. Samboeren min sitter i stua sammen med meg, men driver med sin hobby mens jeg gamer. Anonymous poster hash: 007b0...eec
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 Min mann er en 'slik'. I mine øyne er det ufattelig barnslig, unødvendig, ukonstuktiv bruk av tiden. Og mine tanker om dette gjør det vanskelig å takle. Er jo egentlig ikke mer konstruktivt å glane på TV. På TV er i det minste et program ferdig etter 15-90 minutter. Spill opptar tid dag ut og dag inn. Og trenger jeg hjelp til noe, så 'skal han bare'. Og har han sagt han skal gjøre noe tar det dager før det skjer fordi han glemmer tid og sted foran dataen. Hvor mye games det i deres hjem? Pr dag? Pr uke? Har dere noen regler for gaming? Hvordan forholder barna seg til dette? Hvordan forholder den andre ektefellen seg til dette? Dvs den som ikke gamer. Anonymous poster hash: 92894...fc2 Ingenting her. Takk og pris. Det hadde jeg hatt store problemer med Anonymous poster hash: d1864...a1a Hvorfor det? Spesielt at noen har problemer med å takle slikt. Hadde det vært greit om mannen din mente du ikke fikk lov til å se på TV? Anonymous poster hash: 007b0...eec
Optatium Skrevet 6. august 2013 #8 Skrevet 6. august 2013 Alt med måte tenker jeg. Jeg er over snittet glad i mine tv-serier, men lar det ikke gå ut over turer med hunden, vedlikehold av hus og hjem, og samvær med familie og venner. I det man lar andre plikter og ønsker gå pga spilling er det på tide å roe ned.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #9 Skrevet 6. august 2013 meg og dattera mi spiller litt spill på hver vår mobil/nettbrett en times tid om dagen kanskje sånn er nå livet blitt... er jo gjerne isteden for tv da Anonymous poster hash: 6cc20...c3e
Namnam:D Skrevet 6. august 2013 #10 Skrevet 6. august 2013 Hvis det å spille er barnslig, da er det mange barnslige menn der ute...alt fra tenåringer til vel så og si 50 åringer driver jo med det... så barnslig er feil ord synes jeg, blir som en interesse/hobby som noen over her nevner. Så lenge spillingen ikke går utover familieliv så må det vel være greit? Og med familieliv mener jeg alt fra husarbeid til barn og parforholdet man evnt er i. Den alene/fritiden man da måtte ha, ja da kan man vel spille...?! Min samboer spiller, men ville aldri latt det gå utover ting her hjemme. Med 3 barn, stort hus og fulle jobber, da går det faktisk uker mellom hver gang han spiller noen ganger...men nå er nok ikke min samboer av de mest "hekta" heller da...
<3 2G <3 Skrevet 6. august 2013 #11 Skrevet 6. august 2013 Min spillet litt, noen ganger med år i mellom. Nå har han nytt spill som trekker litt. Jeg har "alltid" tv'n så vanligvis venter han til jeg legger meg. Jeg ser mer nå hvor glad og fornøyd ham blir når jeg sier bare spill så gjør jeg noe annet heller. Han er en fantastisk familiemann som setter alle før seg selv, eneste han "ofrer" innimellom er sin egen nattesøvn. Uten å klage! Unner han de timene siden han unner meg mine serier som tar opp mye mer tid.
Prinsesse07 Skrevet 6. august 2013 #12 Skrevet 6. august 2013 Her bruker sambo alt for mye tid på spilling. Syns han er ett fryktelig dårlig forbilde for datteren vår når han sitter å gamer på dataen i 7-8 timer i strekk når det er knall vær og nesten 30 grader ute. Han sitter på rævva støtt og stadig og jeg er drit lei. Har hatt ganske så mange krangler og diskusjoner ang spilling når vi ikke får noe tid sammen omtrent pga det.
MammantilNurket Skrevet 6. august 2013 #13 Skrevet 6. august 2013 Nurket sover MYE. Noen ganger jeg vil se på trash-TV (tenke seg til) og jeg synes det er sååå flaut Heldigvis er Kjæresten et skikkelig arbeidsjern - både på jobb og hjemme. Hvis det er noe skikkelig fjasete jeg vil se på smiler jeg så pent jeg kan til ham og sier: "Du har vært så flink til å .... nå synes jeg at du fortjener å slappe av litt. Kanskje du skulle gå på kontoret og spille et morsomt spill? Også synes jeg at du skal unne deg en kald pils". Kjæresten blir like lykkelig hver gang og synes at jeg er "verdens fiiineste kjæreste" og jeg kan se x antall episoder av f.eks. "Say Yes to the dress", "Unge mødre" eller "Paradise Hotel" uten å skjems ... moahahahaha
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #14 Skrevet 7. august 2013 Her er det helt ekstremt. Han daglige rutine: Stå opp mellom kl 10-14 Toalett Data og røyk Lage lunsj, spise den foran dataen Data og røyk Sove mellom kl 13-17( av og til 20) Spise middag m familien Data og røyk Legge nr 2. Data og røyk Legge seg og spille på Nintendo DS Sovne mellom kl 01-04 Aldri med ut, aldri med på butikken, aldri med og finner på noe med barna.. Og han har ikke jobbet på 4,5 år. Han mener alle har en hobby- data er hans. Hvis jeg har noe interessant å finne på så kan jeg si ifra så kanskje han blir med. Hverdagen er ikke spennende nok, alt barna sier eller har å fortelle er barnslig og kjedelig. Barna tilbringer gjerne tid ved pappa for å se på hva han spiller, de får lov så lenge de ikke spør og graver om spillingen. Barna får maks 1 time spilletid om dagen, men synes det er blodig urettferdig, for pappa får jo lov hele dagen. Er han alene med barna- spiller de til jeg kommer hjem, om det er 1 eller 4 timer. Gi barna mat? Nei, de spurte ikke etter mat. Personlig hygiene? Oj, jeg glemte visst å dusje i dag også. Og så er det sårende når jeg sier at han lukter. Jeg har vært gjennom sinne, raseri, oppgitthet, fornektelse, ta avstand. Nå har jeg bare gitt opp. Jeg orker ikke å bry meg lenger. Sørger bare for å sende ham i dusjen hvis vi venter besøk- Han prøvde 1 døgn uten data. Da var han irritert hele dagen og gikk etter meg hele dagen og spurte hva han skulle finne på. Jeg foreslår- han svarer: Lek med barna- hva da? Brett klær- ok, men jeg legger ikke på plass. Klippe gress- hvorfor det? Det vokser jo opp igjen. Sett opp lister på gangen- off, det kommer en dag i morgen. Bli med oss å gå tur- uff, orker ikke. Rydde i kjelleren- næh, jeg vet ikke hva. Han er visst ikke avhengig- livet er bare så kjedelig at det er morsommere å spille. Det eneste jeg ikke har gjort er å forlate ham. Hi Anonymous poster hash: b6592...c7f
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #15 Skrevet 7. august 2013 Herregud, den tafatte fyren der skulle fått ben å gå på og kommet seg til H ut av huset hadde jeg vært deg. Noe så utrolig lite mandig! Høres ut som han er 12 år! Her spilles det også, men ikke i nærheten av det du beskriver, og min fikk seg et ultimatum! Anonymous poster hash: 9bda2...326
Madolyn Skrevet 7. august 2013 #16 Skrevet 7. august 2013 (endret) Jeg spilte selv masse WoW før jeg fikk barn men det var lett å legge det på hylla når barna kom. Mannen min spiller fremdeles CoD innimellom men aldri før barna er i seng og han er ferdig med å trene. Spilling eller gaming er jo ikke et problem i seg selv så lenge man klarer å begrense bruken. Hadde forøvrig aldri orket å bo med en så lat og ansvarsfraskrivende "mann" i hus, for å sette det på spissen så høres han nesten mer ut som en parasitt som lever på deg :-( Det å ikke evne å leke med barna eller gjøre sin del av husarbeidet inne- eller utendørs, ikke klare å jobbe og tjene penger til livets opphold samt å måtte bli minnet på å ta seg av personlig hygiene.. Æsj... Endret 7. august 2013 av Madolyn
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #17 Skrevet 7. august 2013 Er det noe problem?Jeg spiller - på facebook og Plant vz Zombies. Spiller når guttungen skal legge seg og hvis gubben skal se noe på tv som overhode ikke interesserer meg - type Flyhavarikommisjonen. Gubben spiller litt - ikke så mye som meg.Men det går ikke ut over noe husarbeid, barn eller andre ting. Det brukes som tidsfordriv. Anonymous poster hash: d90f0...25f
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #18 Skrevet 7. august 2013 Er det noe problem? Jeg spiller - på facebook og Plant vz Zombies. Spiller når guttungen skal legge seg og hvis gubben skal se noe på tv som overhode ikke interesserer meg - type Flyhavarikommisjonen. Gubben spiller litt - ikke så mye som meg. Men det går ikke ut over noe husarbeid, barn eller andre ting. Det brukes som tidsfordriv. Anonymous poster hash: d90f0...25f Hvis du leser min kommentar over så ser du problemet. Jeg jobber 100%- 8 timer på jobb, 3 timer hjemme etter barna har lagt seg. Vi har 3 barn- 2 felles. Hi Anonymous poster hash: b6592...c7f
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #19 Skrevet 7. august 2013 Uff det høres slitsomt ut HI! Han høres dessverre ikke ut som noe å samle på...For min del så møttes jeg og min mann faktisk på et slikt spill. Den dag i dag er vi gift og har et barn sammen. Problemet vårt er vel at mannen fortsatt henger igjen på spillingen, mens jeg for min del ikke har så mye tid lengre, og heller ikke lyst. Så dermed har det blitt et problem hos oss. Snakk om å skyte seg selv i foten!Vi jobber med saken, men jeg begynner å bli irritert. Jeg har ikke noe i mot at han heller spiller enn å fly på byen eller slikt, eller bruker det som en hobby, men når det går ut over samliv osv. da er det ikke artig lengre.Hvorfor jobber ikke mannen din HI? Bør han ikke begynne å jobbe? Eller er han "student"?Dersom du virkelig ønsker å være sammen med denne mannen synes jeg dere bør gå i parterapi, jeg vurderer det selv, og vår situasjon er ikke på langt nær like ekstrem som din. Anonymous poster hash: 3b9cb...c99
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #20 Skrevet 7. august 2013 For meg er gaming en nerdeting og jeg tror faktisk ikke jeg hadde orket å være sammen med en som holdt mye på med det. Anonymous poster hash: 8c01f...2b0
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #21 Skrevet 7. august 2013 Min mann er en 'slik'. I mine øyne er det ufattelig barnslig, unødvendig, ukonstuktiv bruk av tiden. Og mine tanker om dette gjør det vanskelig å takle. Er jo egentlig ikke mer konstruktivt å glane på TV. På TV er i det minste et program ferdig etter 15-90 minutter. Spill opptar tid dag ut og dag inn. Og trenger jeg hjelp til noe, så 'skal han bare'. Og har han sagt han skal gjøre noe tar det dager før det skjer fordi han glemmer tid og sted foran dataen. Hvor mye games det i deres hjem? Pr dag? Pr uke? Har dere noen regler for gaming? Hvordan forholder barna seg til dette? Hvordan forholder den andre ektefellen seg til dette? Dvs den som ikke gamer. Anonymous poster hash: 92894...fc2 Ingenting her. Takk og pris. Det hadde jeg hatt store problemer med Anonymous poster hash: d1864...a1a Hvorfor det? Spesielt at noen har problemer med å takle slikt. Hadde det vært greit om mannen din mente du ikke fikk lov til å se på TV? Anonymous poster hash: 007b0...eec Hvis jeg hadde sett på tv hele døgnet i stedet for å være sammen med familien min hadde jeg hatt full forståelse for at det ikke var greit for mannen min. Nå ser ikke jeg så mye på tv heller, så den problemstillingen slipper vi. Denne gamingen er bare så fullstendig hjernedød, og veldig ofte hører vi om familier hvor gamingen har tatt helt overhånd. Det er tydelig avhengighetsskapende og jeg mener helt ærlig at det finnes bedre ting å bruke livet sitt på. Les en bok, lær deg noe, treff andre mennesker, dra på besøk, vær med familien din, gå en tur, ring en venn osv osv. Anonymous poster hash: d1864...a1a
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #22 Skrevet 7. august 2013 Min mann er en 'slik'. I mine øyne er det ufattelig barnslig, unødvendig, ukonstuktiv bruk av tiden. Og mine tanker om dette gjør det vanskelig å takle. Er jo egentlig ikke mer konstruktivt å glane på TV. På TV er i det minste et program ferdig etter 15-90 minutter. Spill opptar tid dag ut og dag inn. Og trenger jeg hjelp til noe, så 'skal han bare'. Og har han sagt han skal gjøre noe tar det dager før det skjer fordi han glemmer tid og sted foran dataen. Hvor mye games det i deres hjem? Pr dag? Pr uke? Har dere noen regler for gaming? Hvordan forholder barna seg til dette? Hvordan forholder den andre ektefellen seg til dette? Dvs den som ikke gamer. Anonymous poster hash: 92894...fc2 Ingenting her. Takk og pris. Det hadde jeg hatt store problemer med Anonymous poster hash: d1864...a1a Hvorfor det? Spesielt at noen har problemer med å takle slikt. Hadde det vært greit om mannen din mente du ikke fikk lov til å se på TV? Anonymous poster hash: 007b0...eec Hvis jeg hadde sett på tv hele døgnet i stedet for å være sammen med familien min hadde jeg hatt full forståelse for at det ikke var greit for mannen min. Nå ser ikke jeg så mye på tv heller, så den problemstillingen slipper vi. Denne gamingen er bare så fullstendig hjernedød, og veldig ofte hører vi om familier hvor gamingen har tatt helt overhånd. Det er tydelig avhengighetsskapende og jeg mener helt ærlig at det finnes bedre ting å bruke livet sitt på. Les en bok, lær deg noe, treff andre mennesker, dra på besøk, vær med familien din, gå en tur, ring en venn osv osv. Anonymous poster hash: d1864...a1a Ja, hvis man sitter å spiller 12 timer i strekk hver dag, så skjønner jeg jo at det er ett problem. Men dersom man bruker fritiden sin på det så ser jeg ikke hvorfor det er noe "verre" å spille enn å se på tv. Jeg spiller i perioder mye, men aldri når barnet er hjemme og våkent (han er en del ute med kompiser, så hender jeg kan spille en halvtime-time etter middag). Jeg gjør husarbeid, trener 4 ganger i uka jobber 100% og studerer 50%. Ser aldri på TV, men skulle egentlig lest flere bøker da Jeg bruker mye tid på venner og familie, i helgene. Anonymous poster hash: 007b0...eec
Superdolly Skrevet 7. august 2013 #23 Skrevet 7. august 2013 Min mann er en 'slik'. I mine øyne er det ufattelig barnslig, unødvendig, ukonstuktiv bruk av tiden. Og mine tanker om dette gjør det vanskelig å takle. Er jo egentlig ikke mer konstruktivt å glane på TV. På TV er i det minste et program ferdig etter 15-90 minutter. Spill opptar tid dag ut og dag inn. Og trenger jeg hjelp til noe, så 'skal han bare'. Og har han sagt han skal gjøre noe tar det dager før det skjer fordi han glemmer tid og sted foran dataen. Hvor mye games det i deres hjem? Pr dag? Pr uke? Har dere noen regler for gaming? Hvordan forholder barna seg til dette? Hvordan forholder den andre ektefellen seg til dette? Dvs den som ikke gamer. Anonymous poster hash: 92894...fc2 Ingenting her. Takk og pris. Det hadde jeg hatt store problemer med Anonymous poster hash: d1864...a1a Hvorfor det? Spesielt at noen har problemer med å takle slikt. Hadde det vært greit om mannen din mente du ikke fikk lov til å se på TV? Anonymous poster hash: 007b0...eec Hvis jeg hadde sett på tv hele døgnet i stedet for å være sammen med familien min hadde jeg hatt full forståelse for at det ikke var greit for mannen min. Nå ser ikke jeg så mye på tv heller, så den problemstillingen slipper vi. Denne gamingen er bare så fullstendig hjernedød, og veldig ofte hører vi om familier hvor gamingen har tatt helt overhånd. Det er tydelig avhengighetsskapende og jeg mener helt ærlig at det finnes bedre ting å bruke livet sitt på. Les en bok, lær deg noe, treff andre mennesker, dra på besøk, vær med familien din, gå en tur, ring en venn osv osv. Anonymous poster hash: d1864...a1a Ja, hvis man sitter å spiller 12 timer i strekk hver dag, så skjønner jeg jo at det er ett problem. Men dersom man bruker fritiden sin på det så ser jeg ikke hvorfor det er noe "verre" å spille enn å se på tv. Jeg spiller i perioder mye, men aldri når barnet er hjemme og våkent (han er en del ute med kompiser, så hender jeg kan spille en halvtime-time etter middag). Jeg gjør husarbeid, trener 4 ganger i uka jobber 100% og studerer 50%. Ser aldri på TV, men skulle egentlig lest flere bøker da Jeg bruker mye tid på venner og familie, i helgene. Anonymous poster hash: 007b0...eec Hvis du leser HIs innlegg hvor hun beskriver mannens døgnrytme, så forstår du hvorfor det er et problem for henne. Han sover halve dagen. Avbryter spillingen kun for å spise middag med familien, gjør ingenting i huset eller med barna og må jages i dusjen hvis det kommer folk innom. Når man nedprioriterer både familien, husarbeid, nødvendig vedlikehold på huset og personlig hygiene da må vel partneren få lov å kalle gamingen et problem eller?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #24 Skrevet 7. august 2013 Min mann er en 'slik'. I mine øyne er det ufattelig barnslig, unødvendig, ukonstuktiv bruk av tiden. Og mine tanker om dette gjør det vanskelig å takle. Er jo egentlig ikke mer konstruktivt å glane på TV. På TV er i det minste et program ferdig etter 15-90 minutter. Spill opptar tid dag ut og dag inn. Og trenger jeg hjelp til noe, så 'skal han bare'. Og har han sagt han skal gjøre noe tar det dager før det skjer fordi han glemmer tid og sted foran dataen. Hvor mye games det i deres hjem? Pr dag? Pr uke? Har dere noen regler for gaming? Hvordan forholder barna seg til dette? Hvordan forholder den andre ektefellen seg til dette? Dvs den som ikke gamer. Anonymous poster hash: 92894...fc2 Ingenting her. Takk og pris. Det hadde jeg hatt store problemer med Anonymous poster hash: d1864...a1a Hvorfor det? Spesielt at noen har problemer med å takle slikt. Hadde det vært greit om mannen din mente du ikke fikk lov til å se på TV? Anonymous poster hash: 007b0...eec Hvis jeg hadde sett på tv hele døgnet i stedet for å være sammen med familien min hadde jeg hatt full forståelse for at det ikke var greit for mannen min. Nå ser ikke jeg så mye på tv heller, så den problemstillingen slipper vi. Denne gamingen er bare så fullstendig hjernedød, og veldig ofte hører vi om familier hvor gamingen har tatt helt overhånd. Det er tydelig avhengighetsskapende og jeg mener helt ærlig at det finnes bedre ting å bruke livet sitt på. Les en bok, lær deg noe, treff andre mennesker, dra på besøk, vær med familien din, gå en tur, ring en venn osv osv. Anonymous poster hash: d1864...a1a Ja, hvis man sitter å spiller 12 timer i strekk hver dag, så skjønner jeg jo at det er ett problem. Men dersom man bruker fritiden sin på det så ser jeg ikke hvorfor det er noe "verre" å spille enn å se på tv.Jeg spiller i perioder mye, men aldri når barnet er hjemme og våkent (han er en del ute med kompiser, så hender jeg kan spille en halvtime-time etter middag). Jeg gjør husarbeid, trener 4 ganger i uka jobber 100% og studerer 50%. Ser aldri på TV, men skulle egentlig lest flere bøker da Jeg bruker mye tid på venner og familie, i helgene. Anonymous poster hash: 007b0...eec Hvis du leser HIs innlegg hvor hun beskriver mannens døgnrytme, så forstår du hvorfor det er et problem for henne. Han sover halve dagen. Avbryter spillingen kun for å spise middag med familien, gjør ingenting i huset eller med barna og må jages i dusjen hvis det kommer folk innom. Når man nedprioriterer både familien, husarbeid, nødvendig vedlikehold på huset og personlig hygiene da må vel partneren få lov å kalle gamingen et problem eller? Jo, i hennes (hans) tilfelle er det definitvt ett problem! Anonymous poster hash: 007b0...eec
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #25 Skrevet 7. august 2013 Overskriften bør ikke være "voksne som gamer", men "voksne med spilleproblemer". Anonymous poster hash: 43496...90a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå