Gå til innhold

Noen som har blitt gravid rett etter MA???

Anbefalte innlegg

Heisann:) opplevte en MA for ca snart 5 uker siden. Var da i uke 8, og fikk cytotec behandling. Kroppen renste opp selv, og trengte ikke noe utskrapning. Hadde kun samleie en gang etter all blødningene var over, å nå til min store overalskelse er jeg da allerede gravid igjen, testet positivt for 4 dager siden. Er så redd å bekymret for att jeg må gjennom dette denna gang o, så da lurer jeg på om det er større sjanse for meg å miste denne gang? Hadde aldri opplevt SA/MA før, å har hatt to normale svangerskap tidligere. Håper på svar:) redd for å glede meg over graviditeten, men godt med noe betryggende ord fra kanskje andre som har opplevt det samme.:-)

Fortsetter under...

Hei! Og gratulerer med ny spire :)  Ikke noe moro å ha vært igjennom en MA /SA. Mye følelser og tanker. Jeg mistet i mitt første svangerskap, uke13. Følte meg knust! Etter første mens, var jeg gravid igjen. Alt gikk veldig bra! Var litt bekymret fram til uke 13, men klarte stort sett å slappe av, å glede meg :) Fått 2 barn etter å ha mistet, og nå gravid med nr.3 :)

Masse lykke til!!!! 

Jeg hadde en MA, vi så det på UL i uke 11. 

Jeg ble gravid igjen uten mensen, men mistet da i uke 5, så dette var nok noe med at hjertet ikke startet som det skulle!

Flere jordmødre, leger osv sier at det er bare å kjøre på og jeg var bare super-uheldig! Er veldig mange som har blitt gravide med en gang igjen, men skjønner jo at frykten din er der. Selv venter jeg nå på å føde når som helst, og er fremdeles bekymret "for å miste". Det henger igjen fra første gangen. 

Slapp av, og tenk på at naturen ordner opp, og at sannsynligvis er det din tur nå! 

Anonymous poster hash: c872e...766

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...