Gå til innhold

Skal? skal ikke?

Anbefalte innlegg

Jeg skal begynne å studere nå, og har lyst å få et barn til mens jeg studerer.. Barnefar skal ta permisjon siden det er et samlingsbasert studie blir jeg likevell mye hjemme.. Men greia er det at jeg er slutta på p-plaster nå, er nettopp ferdig med mensen, men hvis jeg blir gravid nå i august vil jeg føde i mai og det er jo midt i eksamenstida.. Tror dere jeg klarer å ta eksamen selvom jeg nettopp har født et barn, kan man evt få utsettelse på eksamen pga fødsel? Hehe

Er jo langt ifra sikkert på at jeg blir gravid denne mnd, men man vet jo aldri... Hadde selfølgeli vært perfekt å fått et juni/juli barn pga sommerferie. Men man kan vel ikke akkurat bestemme selv når d skal klaffe..

Siste skoleuka er i april så det er kun snakk om eksamen det vil krasje med... Skal vi bare trø til eller burde jeg vente 1mnd til???

Sorty for langt rotete innlegg, men var litt vanskelig å forklare:p

Anonymous poster hash: ceed7...e14

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144070099-skal-skal-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde kjørt på. Det er ingen selvfølge at det blir klaff på første forsøk. Jeg har prøvd i noen måneder nå, og tenker at alt annet kan jeg forskyve, utsette, avlyse eller endre på. Babyklaff råder jeg dessverre ikke over, sånne det skjer får jeg resten til å passe ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...