Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Har ikke spist ute på aldri så lenge, men nå skal mor endelig på vift og jeg liker god mat! Om det er pizza, kjøtt, sushi eller tapas er det samme, bare det er god stemning og god mat! Hva er din anbefaling? Anonymous poster hash: 8fe8a...4e4
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Sushi delight Aroma eller taj mahal (indisk) Mirawa (kinesisk) Stallen eller big horn (biff) Lissi's eller dolly dimples (pizza) Du har også steder som oscars, pavarotti, glass, skutebrygga osv.. Kos deg på vift Anonymous poster hash: a513b...628
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 Den femte smak, Lizzis pizza, Pigen, Fellini, Aroma India. Anonymous poster hash: b8907...cc6
Urwa Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Er du gla i god mat må du prøve Capadokia på Globus gården ( strømsø ). Garanterer at du ikke vil angre
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Jeg henger meg på denne tråden for å se om du får flere gode tips. Har kun spist på Lizzis pizza (anbefales) og Big Horn, men kunne tenkt meg å prøve noen andre steder i Drammen.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 Sjokka over at ingen har nevnt Picasso!! Der er det stemning og veldig god mat :-) Anonymous poster hash: 36036...78b
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #8 Skrevet 6. august 2013 Dette er ikke et typisk forspilll-sted, men må nevnes. Ikke alkohol servering. Punjabi Tikka! Nydelig og rimelig Indisk. Anbefaler Mix grill med Nan inkludert til 135,- ( Kan deles på 2) Mandag og tirsdag er det buffet til 149 for voksne og halv pris for barn. Ligger i bunnen av Konnerudgata ved Easy Life og tvers over veien for Museumsparken. For god stemning og god vin: La Vida Tapas ved teateret. Men deg er ganske dyrt i forhold til hva man får.. Uansett, god mat Anonymous poster hash: 16fbc...c30
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 6. august 2013 #9 Skrevet 6. august 2013 Anbefaler Stallen, Lizzis Pizza og Picasso
Nyttårs barn Skrevet 6. august 2013 #10 Skrevet 6. august 2013 Pavarotti, Picasso, Skutebrygga og Brasseriet Felix.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå