*Villekulla* Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Vil ha best mulig bilder Vet at det avhenger av hvordan babyen ligger i magen osv. Men hva mener dere som har vært på 3D?
Ane Elise Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Jeg var og tok 3D UL da jeg var 25+2, og fikk kjempe fine bilder og filmsnutter av nurket vårt. I flg de som jeg har snakket med før jeg bestilte timen, så anbefalte de aller fleste av dem at det er mest gunstig å gjøre det i uke 24-28. Etter det kan være 'for sent' pga mye fostervann som gir uklare bilder av lille banet i magen.
Skyen Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 (endret) Der jeg tok 3D-bilder sier de uke 26-30. Jeg tok i uke 29 og ble skuffet, delvis fordi det var for trangt altså litt for sent men også fordi ungen "gjemte seg". Kanskje jeg misforstod men skjønte det sånn at det er for lite fostervann som er problemet, at det blir mindre fostervann lenger ut i svangerskapet, men kan ha misforstått. Hun på klinikken sa iallefall at det er bra med mye fostervann og at det var for lite hos meg for å få bra bilder, men normalt med fostervann i forhold til uke 29. Så jeg hadde ikke for lite egentlig, bare for lite for bra bilder Så jeg anbefaler deg å dra før uke 29. Kanskje uke 26-27 Endret 6. august 2013 av Skyen
Gullunger Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 Jeg var i uke 28 og synes det ble kjempebra!! ;-) Man kunne se tydelige ansiktstrekk! !
når 3 blir 4 <3 Skrevet 11. august 2013 #5 Skrevet 11. august 2013 I forrige svangerskap gikk vi så sent som i uke 31, men fikk kjempefine bilder. Har hørt at det optimale er mellom uke 25 og 28. Men jeg var forholdsvis "slank" hvis man kan kalle det det under et svangeskap. Man føler seg jo ikke akkurat sånn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå