Gå til innhold

Mini nekter mme,ønsker å avslutte amming da han biter så fælt...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"kvel" han med puppen (ikke bokstavlig altså!!), legg puppen over nesen, da slipper han taket (for å puste med munnen) og da kan han ikke bite lenger ;)  Jenta mi sluttet å bite etter etpar "kvelninger" ;)

Anonymous poster hash: e3204...499

Jeg hylte auuuu  de gangene hun gjorde det på meg. Har ikke merket det noe mer etter det. Jeg skjønner godt at du ikke orker mer, for det gjør jo sabla vondt. Hadde ikke orket mer jeg heller hvis hun hadde fortsatt.

Hmm.. Har ikke pumpe,litt dyrt å kjøpe for en liten periode... Men hadde vært sabla lurt da!

Kan håndmelke...

Jeg har aldri fått dreisen på dette men det finnes videoer på youtube :)

Eller leie en pumpe av ammehjelper

Annonse

Min beit meg så jeg blødde fra puppen... så gliste han stort etterpå. De vet veldig godt hva de gjør. Jeg skreik ut og klarte ikke holde tårene tilbake. Så ble det ikke mer pupp på han den kvelden (han fikk pent sove uten pupp og det ble jo ramaskrik). Siden har han ikke gjort det mer :)

Min beit meg så jeg blødde fra puppen... så gliste han stort etterpå. De vet veldig godt hva de gjør. Jeg skreik ut og klarte ikke holde tårene tilbake. Så ble det ikke mer pupp på han den kvelden (han fikk pent sove uten pupp og det ble jo ramaskrik). Siden har han ikke gjort det mer :)

Huff det hørtes vondt ut ja :( driver han å biter deg andre steder også? Vesla her driver å biter meg i armen o.l for å se om jeg reagerer. Hvis jeg hyler au, så legger hun seg ned å "gjemmer" hodet sitt. Hun er så rampete altså.

Huff det hørtes vondt ut ja :( driver han å biter deg andre steder også? Vesla her driver å biter meg i armen o.l for å se om jeg reagerer. Hvis jeg hyler au, så legger hun seg ned å "gjemmer" hodet sitt. Hun er så rampete altså.

Oh yes!! Han vil helst bite meg i nesa og på haken. Når han blir sinna/frustrert for noe så kan han plutselig bite meg i armen og på handa mi. Jeg prøver å "lære" han til å ikke bite, sier NEI når han prøver seg, for han har forsøkt seg på andre barn også. Vil jo ikke han skal bite andre unger.

Men jeg må jo le også... akkurat som om han vil "lekesloss" med denne bitingen sin ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...