Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #1 Skrevet 6. august 2013 Jeg har vært kvalm, hatt ømme bryster, spist mye mer enn jeg pleier og hatt treg mage i rundt 5 dager nå. Jeg har veldig uregelmessig mens så vet egentlig ikke når den skal komme, men sist gang var 23.-28. juni. Har ingen penger atm, så får ikke kjøpt noe test. Hvis det viser seg at jeg er gravid så aner jeg ikke hva jeg skal gjøre. Er midt i en lærlingtid og kjæresten har verken ordentlig utdanning eller jobb. Anonymous poster hash: b36d6...20c
Anonym bruker Skrevet 6. august 2013 #2 Skrevet 6. august 2013 Mener oppfølgning hos legen er gratis for gravide, så mulig og bare ta en telefon ditt og få seg en legetime. Ellers koster ikke graviditetstestene all verden, kjøper du RFSU sine på en dagligvare butikk mener jeg de koster under 100 lappen. Sikkert greit å bare få det bekrefta eller avkrefta før du tar stilling til resten. Dersom du går til legen kan de henvise deg til samtale med noen som kan hjelpe deg med et evt. valg. lykke til! Anonymous poster hash: 02521...d57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå