tutster Skrevet 6. august 2013 #1 Del Skrevet 6. august 2013 Var en glad gutt helt til 8 mnd...han er.fornøyd hvis han blir bært rundt...det er sååå slitsomt! Han kan være i gåstolen en liten stund så er det på han igjen...hadde håpet det var tenner,men i det han fikk 4 på rappen men nå er der det på han igjen..er min nr to,men denne gang skjønner jeg ingenting...han kan krype men blir så siiint.. hjelp,hva skal jeg gjøre? Blir så sliten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 6. august 2013 #2 Del Skrevet 6. august 2013 kjedelig når det står på... what to do? ikke godt å si. jeg har også ei på 9 måneder som har perioder med mye syting. ellers blid og glad. jeg vet ikke hva som står på nå, men håper mer tenner jeg har fått sove litt i ettermiddag, så da blir ting enklere å takle jeg vet ikke hva jeg skal gjøre hele dagen når hun er i dårlig humør, og er det regn ute ennå verre! må nok øve meg på baby-leke-ting-å-tang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lowe+spire Skrevet 6. august 2013 #3 Del Skrevet 6. august 2013 Huff jeg kan ikke si annet enn at jeg føler med deg! Min gutt på 11 mnd har også slike dager noen ganger. I dag var en slik dag. Det ender opp med at jeg også blir sliten og lei meg fordi jeg ikke føler at jeg strekker til som mamma når han bare sutrer og sutrer og alt jeg gjør blir feil PÅ dager som dette gruer jeg meg til å gå hjemme enda ett år med mini, da vi ikke fikk bhg-plass på han siden han er født 1 uke etter fristen... Heldigvis er det bedre enn det det har vært. Han hadde kolikk-symptomer og gråt mange mange timer i døgnet i flere måneder før det gradvis ble bedre. Men jeg kjenner jeg har fått helt angst for baby-skriking etter disse månedene. Det skal ikke mye til før jeg kaster inn håndkle og nesten ikke orker mer og har mest lyst til å legge meg i senga og bare gråte, men jeg klare å holde maska inntil barnefaren kommer hjem fra jobb og kan ta over. Jeg tror det er etterdønningene fra alt stresset det har vært det siste året som gjør meg så sliten og lei meg noen ganger.. Huff, det er vondt å være mamma til tider, særlig om en hele tiden føler at en ikke strekker til eller er god nok mamma for barnet sitt.. Heldigvis er det nå blitt slik at dagene som er gode er langt flere enn de dagene som er vonde og slitsomme Håper det fortsetter slik! Jeg elsker jo barnet mitt over alt på jord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutster Skrevet 6. august 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 6. august 2013 Takk var det jeg trengte å høre,at det ikke er bare her det er sånn! Totalt seperasjonsangst virker det som.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødhette <309+<312 Skrevet 7. august 2013 #5 Del Skrevet 7. august 2013 Er han i ferd med å lære seg noe nytt? Mine har vært sint og frustrert rett før de lærer seg noe nytt. Vi har ogå slike perioder, men blir mindre og mindre av de nå som gutten er 12 mnd, løsningen her blir ofte og ta med seg gutten ut i bæreselen/bæremeisen, ta seg en gåtur, gå på lekeplassen eller en tur i skogen. Han elsker å sitte på ryggen og se seg om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjempeanonym Skrevet 7. august 2013 #6 Del Skrevet 7. august 2013 Har dere åpen bhg der dere bor? Det var gull verdt når gutten min begynte å bli grinete rett og slett fordi han kjedet seg hjemme. Det må dere sjekke ut hvis dere har mulighet til det. Jeg tror også det er fordi han er i ferd med å lære seg noe nytt. Du sier at han kryper, men kan han reise seg opp og holde seg i ting? Min gutt var superirritabel og grinete rett før han lærte seg det, og så når han hadde lært seg det så var alt gode greier igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutster Skrevet 7. august 2013 Forfatter #7 Del Skrevet 7. august 2013 Han reiser seg på meg,men er veldig utstø....håper det skjer noe snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå