Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Titter inn fra Bli gravid-forumet :)

Til dere som har opplevd en MA/SA:

Tok det lang tid før dere ble gravid igjen? Fikk dere Cytotec eller måtte dere ta utskrapning?

Jeg begynner nå på 4 pp etter utskrapningen, og det er så frustrerende at det ikke har klaffet igjen.. Utålmodig vet du! hehe :)  Ble gravid på 2 pp etter 7 år på pillen da jeg ble gravid sist.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144069980-bli-gravid-etter-ma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Titter inn fra Bli gravid-forumet :)

Til dere som har opplevd en MA/SA:

Tok det lang tid før dere ble gravid igjen? Fikk dere Cytotec eller måtte dere ta utskrapning?

Jeg begynner nå på 4 pp etter utskrapningen, og det er så frustrerende at det ikke har klaffet igjen.. Utålmodig vet du! hehe :) Ble gravid på 2 pp etter 7 år på pillen da jeg ble gravid sist.

jeg fikk cytotec etter min ma...ingen utskrapning...:) brukte et helt år før det klaffet igjen!! Og med sønnen min satt den på 1-2 forsøk, samme med det som endte med ma! Men nå er jeg altså 12+3 etter et laaaangt år med prøving! Lykke til :) Håper snart å se deg her inne!!! :)

Hei:-). Jeg opplevte en MA for snart 5 uker siden, var da rundt 8 uker. Ble sent hjem med cytotec piller, og kroppen ordnet opp selv. Hadde da kun samleie en gang etter all blødningene var over, å til min store overaskelse tester jeg positivt for 4 dager siden! Er selvsakt kjempeglad, men også redd for å miste MA denne gang også..

Takk for svar jenter :) Jeg får smøre meg med litt tålmodighet, og håpe det klaffer snart for meg også :)

Er så lett å bli bekymret for at noe er galt når det gikk så lett første gangen, men ikke nå.

Gratulerer så mye til dere med spirer i magen :wub:

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...