Gå til innhold

Føler alle får senere termin enn det de trodde på forhånd. Noen andre som har fått tidligere?

Anbefalte innlegg

Min er blitt en uke tidligere. 

Synes det er litt ubehagelig, er livredd for å få en stor unge, når den på 2,8kg knapt kom ut uten tang :-(

Anonymous poster hash: d799d...40b

Fortsetter under...

Forrige svangerskap ble jeg flyttet frem 5-6 dager synes jeg å huske..

Ikke for å skremme deg, men jenta mi var 4500 ;) men, det positive med å bli flyttet frem er jo at da slipper man så lang overtid :)

Ja mi jente var også storvda hun ble født, og den i magen er en gutt.. Blir vel enda større :-o

Hi

Jeg ble satt 1 dag frem.. :-) men minste mann kom 1 uke før tiden så får nesten bare se når lille jenta finner ut hun vil komme ut :-)

Annonse

Jeg gikk riktignok 11 dager over termin, og det kommer jeg til å nekte denne gangen! Skal ikke ha noe større enn sist! De sier jo at nr2 blir større, så jeg håper jeg slipper overtid nå. Men, hadde en flott, problemfri vaginal fødsel til tross for at hun var stor og det var nr 1:)

Jeg skjønner ikke problemet ditt HI !?

Hvis du er redd for stor unge så må du vel bare være glad du ble satt frem ??

Da kommer jo ungen tidligere ! Og ergo er da mindre !?

Anonymous poster hash: b3f9a...784

Nei du ser vel ikke det, jeg fikk en unge på 2,8 kg som jeg ikke fikk ut uten hjelp. Har ei til som kom med akutt ks, hun var 4,5kg. Er jo selvfølgelig redd for å presse ut en på 4-5kg når jeg ikke kunne få ut den på 2,8! Og når termin ble en uke tidligere enn det jeg trodde den var så er jeg jo redd den er på vei til å bli diger! Har fått alle en uke før termin uansett.

Men ja blir ikke gående 2 uker over egen termin. Det hjelper lite når jeg har erfaring med at de kommer store ut en uke før termin

Nei du ser vel ikke det, jeg fikk en unge på 2,8 kg som jeg ikke fikk ut uten hjelp. Har ei til som kom med akutt ks, hun var 4,5kg. Er jo selvfølgelig redd for å presse ut en på 4-5kg når jeg ikke kunne få ut den på 2,8! Og når termin ble en uke tidligere enn det jeg trodde den var så er jeg jo redd den er på vei til å bli diger! Har fått alle en uke før termin uansett.

Men ja blir ikke gående 2 uker over egen termin. Det hjelper lite når jeg har erfaring med at de kommer store ut en uke før termin

ja da skjønner jeg hva du mente , men å sutre for å bli satt frem da , er jo bare tåpelig , da har du faktisk vært Veldig heldig da !!!

Tenk hvis du var blitt flyttet tilbake !  Noen blir flyttet 1 mnd tilbake , tenk hvis det hadde vært deg !!!

Du har vært veldig heldig du da.

Man må presse ut det man får , sånn er det.

Det er vondt og man revner  ja.

Annonse

Nei du ser vel ikke det, jeg fikk en unge på 2,8 kg som jeg ikke fikk ut uten hjelp. Har ei til som kom med akutt ks, hun var 4,5kg. Er jo selvfølgelig redd for å presse ut en på 4-5kg når jeg ikke kunne få ut den på 2,8! Og når termin ble en uke tidligere enn det jeg trodde den var så er jeg jo redd den er på vei til å bli diger! Har fått alle en uke før termin uansett.Men ja blir ikke gående 2 uker over egen termin. Det hjelper lite når jeg har erfaring med at de kommer store ut en uke før terminAnonymous poster hash: d799d...40b

ja da skjønner jeg hva du mente , men å sutre for å bli satt frem da , er jo bare tåpelig , da har du faktisk vært Veldig heldig da !!!Tenk hvis du var blitt flyttet tilbake !  Noen blir flyttet 1 mnd tilbake , tenk hvis det hadde vært deg !!!Du har vært veldig heldig du da.Man må presse ut det man får , sånn er det.Det er vondt og man revner  ja. Anonymous poster hash: b3f9a...784

Shiiit du er virkelig smart du!!

Hvem sutrer? Det er lov å uttrykke at man er redd for å få en stor unge når man har hatt en tøff fødsel, hvor man opplever å ikke få ut et barn som regnes for lite.

Tråden er ikke startet for å få idiotiske tilbakemeldinger av empatiløse og mindre forståelsesfulle personer, men for å høre om andre har liknende erfaringer.

Foreslår at du tar å retter ut de sosiale antennene din et par hakk!

Jeg skal på ekstra ul om 2 uker hvor de skal ekstra sjekke morkakefunksjon pga sv skap forgiftning med nr 1, tenkte jeg skulle høre om det var mulig å komme til vekst estimering mot slutten og så ta det der fra.. Håper det lar seg gjøre.. Tanken på giga baby får meg til å vurdere hver eneste bit mat jeg tar i munnen og plager med såpass :(

Økln- hvor stor er gigababy? :-O Ble du satt frem sist også?

Nei du ser vel ikke det, jeg fikk en unge på 2,8 kg som jeg ikke fikk ut uten hjelp. Har ei til som kom med akutt ks, hun var 4,5kg. Er jo selvfølgelig redd for å presse ut en på 4-5kg når jeg ikke kunne få ut den på 2,8! Og når termin ble en uke tidligere enn det jeg trodde den var så er jeg jo redd den er på vei til å bli diger! Har fått alle en uke før termin uansett.Men ja blir ikke gående 2 uker over egen termin. Det hjelper lite når jeg har erfaring med at de kommer store ut en uke før terminAnonymous poster hash: d799d...40b

ja da skjønner jeg hva du mente , men å sutre for å bli satt frem da , er jo bare tåpelig , da har du faktisk vært Veldig heldig da !!!Tenk hvis du var blitt flyttet tilbake !  Noen blir flyttet 1 mnd tilbake , tenk hvis det hadde vært deg !!!Du har vært veldig heldig du da.Man må presse ut det man får , sånn er det.Det er vondt og man revner  ja. Anonymous poster hash: b3f9a...784

Shiiit du er virkelig smart du!!

Hvem sutrer? Det er lov å uttrykke at man er redd for å få en stor unge når man har hatt en tøff fødsel, hvor man opplever å ikke få ut et barn som regnes for lite.

Tråden er ikke startet for å få idiotiske tilbakemeldinger av empatiløse og mindre forståelsesfulle personer, men for å høre om andre har liknende erfaringer.

Foreslår at du tar å retter ut de sosiale antennene din et par hakk!

Kanskje du skal slutte å bli gravid da vet du :)

Hvis du er så fryktelig redd for å føde så trenger du kanskje ikke 3 unger !

Jøss så hyggelig du er da, like hyggelig når du signerer med nick?

Snakk om lavmål!

Du kommer ikke langt i verden uten sosialkompetanse, noe du kanskje har merket siden du tydeligvis har et behov for å uttrykke deg i denne tråden.

Jeg har alltid blitt flyttet to tre dager. Men jeg bryr meg egentlig ikke lenger. har fått to barn over termin, og begge har vært under 3kg. Så jeg regner med at også nummer tre vil være liten, og komme litt etter termin..

Jøss så hyggelig du er da, like hyggelig når du signerer med nick?

Snakk om lavmål!

Du kommer ikke langt i verden uten sosialkompetanse, noe du kanskje har merket siden du tydeligvis har et behov for å uttrykke deg i denne tråden.

Men du syntes HI var koselig ?

HI snakket pent og respektfullt liksom ?

Sosialkompetanse ?!  Hahaha....

Måtte jo uttale deg du å da.....

Jeg skal på ekstra ul om 2 uker hvor de skal ekstra sjekke morkakefunksjon pga sv skap forgiftning med nr 1, tenkte jeg skulle høre om det var mulig å komme til vekst estimering mot slutten og så ta det der fra.. Håper det lar seg gjøre.. Tanken på giga baby får meg til å vurdere hver eneste bit mat jeg tar i munnen og plager med såpass :(

Økln- hvor stor er gigababy? :-O Ble du satt frem sist også?

Hun var "bare" 4500, men synes det var stort nok jeg ;) Rekner med at lillebror som kommer nå blir minst like stor.. Vekstestimering er vel ikke helt til å stole på, dagen før termin ble hun estimert til 3600.. Så kom hun 12 dager senere, og var 4500.

Passer meg også med hva jeg spiser! Men det er mest fordi jeg brukte så sykt lang tid på å gå ned igjen! La på meg 25 kg sist..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...