siot Skrevet 6. august 2013 #1 Del Skrevet 6. august 2013 Hørt at en del bruker malt i mme. Hvorfor er jeg nyskjerrig på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humle1 Skrevet 6. august 2013 #2 Del Skrevet 6. august 2013 Fordi barnet kan bli hard i magen av MME og malt hjelper mot dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siot Skrevet 6. august 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 6. august 2013 Takk for svar, Hunmle1. Hvor mye har en i? Tror jeg må prøve det, da lillegutt kaver en del før han får til å bæsje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 2G <3 Skrevet 6. august 2013 #4 Del Skrevet 6. august 2013 Her bruker vi ca 1ts pr flaske. Han gullet lett om vi ikke har malt i. Det kan uansett hende han ikke bæsjer en dag og heller mer dagen etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humle1 Skrevet 6. august 2013 #5 Del Skrevet 6. august 2013 Vi hadde ca 1ts i flaskene, en stund hadde vi i hver flaske, så gikk det lang tid i mellom ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to små prinsesser Skrevet 6. august 2013 #6 Del Skrevet 6. august 2013 Hørt at en del bruker malt i mme. Hvorfor er jeg nyskjerrig på Noen bruker det for å hjelpe mot hard mage, men min barnelege sa at det skal man ikke bruke til barn under 6mnd pga gluten. Jeg prøvde likevel til jenta mi men hun ble bare hardere i magen av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. august 2013 #7 Del Skrevet 7. august 2013 Hørt at en del bruker malt i mme. Hvorfor er jeg nyskjerrig på Noen bruker det for å hjelpe mot hard mage, men min barnelege sa at det skal man ikke bruke til barn under 6mnd pga gluten. Jeg prøvde likevel til jenta mi men hun ble bare hardere i magen av det. Vi brukte det nesten i hver flaske frem til 6mnd hvor han da begynte med mer fastføde og vi gikk over til svisker, men her er malt mer effektivt enn svisker så hender seg fortsatt han får malt i flaska (9mnd) helsesøster og lege her sa at det var bedre med malt enn forstoppelse, det var mye verre om dem ble helt forstoppa!! Anonymous poster hash: 3dc61...50a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tromsøprinsen Skrevet 7. august 2013 #8 Del Skrevet 7. august 2013 Syns rådene her med 1 ts per flaske høres mye ut! Begynn med lite og se an effekten. Barnelege sa til meg at 1 ts i 200 ml vann, og at dette vannet fordelt på hver annen flaske i løpet av en hel dag, er en ok start. Og vi skulle ikke gi det forebyggende, kun ved behov!!!! Vi ga dette da vi akkurat startet opp med mme, og hadde stor effekt! Faktisk for løs avføring! Så hos oss holdt det med en flaske med litt av dette vannet i (ca 40-50 ml), og vi fikk effekt samme dag. Det er greit å vite at effekten kommer ikke umiddelbart, hos oss kom bæsjen på ettermiddagen om vi ga dette på morningen. Som nevnt lenger oppe i tråden fikk vi også råd om å vente med malt til baby er 6 mnd, pga gluten. Så vi sluttet med malt da mini var ca 1 mnd, og han har ikke vært forstoppet siden. Selv ikke når vi begynte med grøt og siden med annen mat Kan også si at malt ga mye luftplager hos oss, så sånnsett også dumt å gi ukritisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå