Gå til innhold

Vondt i "kjøttet" oppå/rett ovenfor symfysebeinet/på venusberget. Ikke bekkenløsning tror jeg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde bekkenløsning forrige svangerskap og dette er ikke det samme. Da var det vondt ved bevegelse og smerten var dypere på en måte. Stikkende og skarp. Nå er det en øm og murrende smerte i huden/kjøttet. :/ Som om jeg har hatt en heftig omgang i senga (sånn type kaninpuling) Føles som jeg har blåmerker der nede. Men det har jeg ikke. :/

Anonymous poster hash: 39bca...500

Skrevet

.

Anonymous poster hash: 6d23b...c6d

Skrevet

Det er symfyseløsning antakelig! Kan bli ille... Få det sjekket, og ta det på alvor om det er det deg er..

Skrevet

Joda, det er bekkenløsning, eller dvs symfyseløsning for å være helt konkret. Bekkenløsning kan være så mangt, det omhandler alle ledd i bekkenet, inkludert symfysen. 

Anonymous poster hash: fd786...a96
Skrevet

Æsj da... Føltes ikke sånn sist. Hadde da virkelig sterke smerter som satt midt i symfysebeinet foran sist og bak i begge bekkenledda... Bør vel prise meg lykkelig for at det ikke er sååå ille denne gang da? Men, virkelig.... øm smerte i huden/kjøttet kan være symfyseløsning? Høre med jordmor neste gang da. Takk for svar.

Hi

Anonymous poster hash: 6d23b...c6d

Skrevet

Jeg holdt på å dra til legen når han skule måle meg. Så vondt var det. Var vondt i alt rundt og over også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...