Gå til innhold

kan dere anbefale en god babycall?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår er bare 6 mnd gammel og allerede er laderen ødelagt. Noen anbefalinger? Med og uten kamera. Den må ikke ta inn andres babycaller.

Anonymous poster hash: 8d388...16b

Skrevet

Har avent sin med kamera. Fungerer bra.vet ikke om den tar inn andre da det er langt mellom husene her og enda lengre til nærmeste småbarnsfamilie.

Skrevet

Vi har veldig dårlig erfaring med avent med filming. Prøvde den nye til avent nå, men syns den er 'dårligere' enn den første.

Anonymous poster hash: 35240...021

Skrevet

Vi har neonate. Er kjempe fornøyd, kjenner fler som har den og de er like glad i den som meg :) er uten kamera, men lett og hendig.

Skrevet

Er fornøyd d med min babycall fra avent med kamera...

Anonymous poster hash: a285a...e3c

Skrevet

Skriver under på Neonate. Ikke kamera, men liten og lett. God batterilevetid. Og en av de med lavest stråling

Skrevet (endret)

Neonate uten kamera. Hadde en med kamera den første tiden og jeg holdt på å drive meg til vannvidd da jeg "måtte" sjekke at babyen lå fint,rolig og ikke hadde teppet over seg. Roet meg litt mer ned da vi gikk over til en babycall uten kamera.

Og den er veldig god og sensitiv også, så har følt meg veldig trygg på den, men sjekker selvsagt barnet dersom jeg blir urolig :)

Men et spørsmål, er det en babycall du har kjøpt brukt eller ny? Er jo 2 års reklamasjon (?) på babycaller..?

Så du kan jo kanskje få tak i en ny ladestasjon?

Endret av Westroze© ♀+?
Skrevet

Min neonate tok inn andres signaler sist vi var på tur, men mulig det kan stilles på? Hjemme er det ikke andre med unger rundt. Ellers er den knall. Lang levetid på batteriet og grei å justere på følsomhet.

Anonymous poster hash: 88652...463

Skrevet

Neo Nate.

Supergod og enkel. Lang batteri tid på den. Glemte og slå den av igår, men idag var der stadig 2 på batteri (ut av 3)

Skrevet

Min neonate tok inn andres signaler sist vi var på tur, men mulig det kan stilles på? Hjemme er det ikke andre med unger rundt. Ellers er den knall. Lang levetid på batteriet og grei å justere på følsomhet.

Anonymous poster hash: 88652...463

kan stilles på 16 forskjellige kanaler vår. Og så har du en som er litt dyrere som kan stilles enda mer på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...