Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen:)

Nå har jeg og min kjære bestemt oss for å begynne å prøve!

Dette blir veldig spennende:)

Så da lurer jeg på; har dere noen tips til oss i prøvetiden fremover? Hva slags triks brukte dere? Det eneste jeg foreløpig kjører på med er Folat selvfølgelig, og grapefrukt juice.. Så trenger litt tips her;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144069861-ny-pr%C3%B8ver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Så spennende at dere er blitt klare for å bli gravide!

Vi har bare så vidt begynnt prøvinga på nr to. Og har vel ikke begynt med så mange "kjerringråd" ennå, men det viktigste er vel å få kartlagt når el (eggløsning) er og passe på å ha rikelig med sex rundt da... ;)

Sist gang så brukte vi 10 mnd på å bli gravide og det var først etter en runde med akkupunktur jeg ble gravid. Om det var akkupunkturen (var der bare en gang før jeg ble gravid..) eller om det var bare tilfeldig er jeg jo ikke sikker på..

Ja! Dette er veldig stort for oss  :) 
Forrige måned klarte jeg å få kartlagt ca når jeg skal ha eggløsning så den biten er i boks..
Har hatt noen år hvor jeg har hoppet på pilla, så var redd jeg hadde ødelagt og gjort ustabilt.. men håper og tror alt er som det skal være :) 

Akkupunktur ja.. Spennende :) Skal du prøve det denne prøveperioden å eller?

Ønsker dere masse lykke til med prøvingen!!  :D 

Hei!  Masse lykke til til dere. Vi har begynt nå i august. Jeg har lest en del på nettet siden jeg ønsker en gutt :) , kjøpt el test og ble positiv 6 aug, ventet eggløsning 8 aug så kjørte vi på når den var positiv.  Formen er bra men jeg føler at det er noe der. Det er tidlig å teste (IKM 22 aug).Må bare vente. Hadde bare lyst å få det ut her.

Endret av ciao12

Så morro Ciao12!:) det er så spennende å vente til man kan ta en test og se at den forhåpentligvis viser positivt!

Hadde EL i går men vi har jo kjørt på i en liten uke jeg får ta en test om en 2 ukers tid å se:) Fryktelig utålmodig og spent!!

Du sier du føler det er noe der? Føler du det fysisk? For jeg å har en rar uvant følelse i kroppen og magen.. Kan være jeg bare innbiller meg det da:P

Dere må ha masse lykke til!!:)

Endret av Lingwipande

Velkommen til deg Lingwipande! 

Vi prøver også på vår første og er i 7 pp, så jeg begynner å bli utålmodig...

Hei! Så spennende at dere er blitt klare for å bli gravide!
Vi har bare så vidt begynnt prøvinga på nr to. Og har vel ikke begynt med så mange "kjerringråd" ennå, men det viktigste er vel å få kartlagt når el (eggløsning) er og passe på å ha rikelig med sex rundt da... ;)
Sist gang så brukte vi 10 mnd på å bli gravide og det var først etter en runde med akkupunktur jeg ble gravid. Om det var akkupunkturen (var der bare en gang før jeg ble gravid..) eller om det var bare tilfeldig er jeg jo ikke sikker på..

Skogshuldra - Så gøy at det funket med akupunktur! Jeg vurderer å prøve det snart hvis ikke det går denne gangen. Tok du det til noen spesiell tid i sykulsen eller er det bare å bestille en time og prøve?

Annonse

Så morro Ciao12! :) det er så spennende å vente til man kan ta en test og se at den forhåpentligvis viser positivt!

Hadde EL i går men vi har jo kjørt på i en liten uke jeg får ta en test om en 2 ukers tid å se:) Fryktelig utålmodig og spent!!

Du sier du føler det er noe der? Føler du det fysisk? For jeg å har en rar uvant følelse i kroppen og magen.. Kan være jeg bare innbiller meg det da:P

Dere må ha masse lykke til!! :)

Hei ! Jeg er litt for ivrig vet du,  offfff hvordan skal jeg beskrive riktig. Det er noe som jeg har aldri opplevd en slags ubehag (ikke noe som ligne mens,EL smerter) føler som en klump  i magen. Noe som klemmer magen,oooooffffff litt  vanskelig å formulere.  Skal komme tilbake til deg om en stund med ny oppdatering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...