Gå til innhold

spennende uker i vente..

Anbefalte innlegg

Da ser det ut som det blir august jente på oss oikevel. Til tross for UL termin først 19september.

Ny runde blodprøver, blodprosent, prøver til dyrking etc nå fredag som var.

Jeg syns selv hun lå så tungt, viste seg fort at hodet (eller rompa, de er fortsatt litt usikkre) har festa seg. Deler av slimproppen er gått. Og vi som bare er i uke 33. Så dette pluss proteiner i urinen, ødemer osv guør at ting vist kan skje når som helst.

Så ligger nå hjemme på soffan og er lei (og diger) samtidig som jeg håper hun holder stand noen uker til

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144069859-spennende-uker-i-vente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde et tilfelle av proteiner i urinen og høyt blodtrykk rundt uke 26. Men det ble med ene målingen, et engangstilfelle. Har ikke hatt siden. Det at hodet er festet, trenger overhodet ikke bety tidlig fødsel. Er også av de som slimproppen begynner å løsne tidlig på. Er nå i uke 37 og tror ikke jeg føder før termin. Så det er håp :-) Pass på å slappe masse av, ta vare på deg selv. Og om du føder i uke 33-34 så er ikke det noe krise. Det går som regel helt fint med de bebisene, så lenge de er friske :-) Lykke til!

Endret av Lykke X 4

Så lenge hun er frisk og det ikke er no komplikasjoner kan hun gjerne komme. 33uker med hormoner kvalme etc. Men er absolutt verdt det :)

Fikk mld i går om at vogna er på plass (står på lager i butikk rett nedi gata)

Senga står klar (allt ordna, men ikke oppredd).

Bare minnestund for besten i dag og begravelse fredag så er jeg klar ♡

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...