Gå til innhold

Hverdagen kaller

Anbefalte innlegg

Første dag etter ferien overstått, den kom litt brått på etter 3 uker på reisefot. Først 2 uker i statene også 1 uke i Tyrkia hos bestemor.

I morgen er det første dag for eldstemann på SFO og fredag er det tid for ordinær UL. Kjenner jeg er veldig spent på den, håper de klarer å se kjønn og sist men ikke minst at ALT er bra med den lille :wub:

Noen fler som har hatt første dag etter ferien i dag?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144069779-hverdagen-kaller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja første dag her, etter ferien til minstemann:) Jeg er SM. Men nå har jeg tid og ork til å ta fatt på alle prosjekter her hjemme før babyankomst i desember :)

Meldt meg inn i nytt treningsstudio idag, da vi akkuratt har flyttet til nabobyen. Så imorra blir det litt gravid vennelig trening!:) endelig:)

Anonymous poster hash: 26556...db1

Ja første dag her, etter ferien til minstemann:) Jeg er SM. Men nå har jeg tid og ork til å ta fatt på alle prosjekter her hjemme før babyankomst i desember :)

Meldt meg inn i nytt treningsstudio idag, da vi akkuratt har flyttet til nabobyen. Så imorra blir det litt gravid vennelig trening! :) endelig:)

Anonymous poster hash: 26556...db1

Masse lykke til med trening  :)  Skal prøve å komme i gang med litt trening her også etter ferien. Kose deg med å prosjektene dine  :D Alltid gøy å ha noe på gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...