Gå til innhold

Vært på ul idag!!!:D

Anbefalte innlegg

Er min nr 4 dette! Har 2 gutter og 1 jente fra før! Så hellet nok litt mer på jente enn gutt! Men hadde en skikkelig magefølelse på gutt, å det er akuratt det vi får! Så vi får en riktig stor gutteflokk!:) måtte ta litt tid for å få tanker på plass, men nå bare sprudler det av glede her. Ikke det at jeg var skuffet over en frisk gutt, men hadde sett for meg en jente osv.

Gått litt over i redemodus, tenker på hvordan det nye barnerommet skal innredes, hente frem babyklærne! Er helt herlig å tenke på at når juletiden/nyttår er her, så har vi enda en nydelig liten sønn i hus! Føler familien har alle som skal være her da! :) føler meg ferdig på en måte!

Ble satt noen dager tilbake fra 24.12 til 27.12, men ønsker nesten for første gang å gå over tid!;p vært ideelt å få han 1.1.14!:) men kommer vel dagen før!;) overtid i tillegg til å få siste dag i året!:) hehe...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144069762-v%C3%A6rt-p%C3%A5-ul-idagd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!

Jeg har tre gutter og ei jente og venter gutt nr fire.

Gikk en stund i butikken etterpå og tittet på jentebabyklær og tenkte at datteren min får ingen søster.....

Så kjøpte jeg masse jentestæsj til henne, noe søtt babyblått til han lille og var ferdig med de tankene.

Var også helt sikker på jente :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...