Gå til innhold

Dagdupper

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange dupper har deres små på 6 mnd + - ?

Minstemann har 3, men korte cowboystrekker.(1/2 til 1 time gjerne) Har inntrykk av at de burde sove lengre ? Noen tips eller råd om hvordan gå frem ?

Anonymous poster hash: 00aad...49e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mi er litt yngre, straks fem måneder, men har to dupper, på 1 1/2-2 timer. Av og til har hun en tredje dupp, men gjerne bare en halvtimes tid, og det kommer litt an på når vi starter dagen.

Anonymous poster hash: ba276...ae5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten ingen tips... Virker ikke baby trøtt, tror jeg ikke den trenger mer søvn.

Anonymous poster hash: ba276...ae5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa mi er 6,5mnd og holder på å ga fra 3 til 2. Kommer litt an på når vi starter dagen. De dagene hun ta 2 holder jeg henne litt lengre våken før duppen og da sover hun som regel litt lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min på 7,5 mnd sover 3-4 timer på dagen fordelt på 3 økter. Det er noe hun har funnet ut av selv, etter at hun lenge var en sånn 30-minutters-type. Har dessverre ingen tips her, for som sagt har mini regulert dette selv. Var veldig slitsomt all den tiden hun sov 20-40 minutter av gangen og ble trøtt igjen etter en halvtime, men det løsnet av seg selv.
Det eneste jeg kanskje kan komme på at jeg har gjort er å være tilstede når hun har sovet i 30 minutter, for da hender det hun våkner eller sover urolig. Om hun f.eks.sovnet ved at jeg rugget på vogna så fortsetter jeg med det noen minutter til så hun sover videre. Men noe utover det vet jeg ikke...Er ikke babyen trøtt så er det vanskelig å gjøre noe med det B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...