Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Jeg har veldig liten bekjentskapskrets, så er så usikker på om dette er noe jeg tør starte med. Hvis jeg virkelig kan tjene litt på det så er det verdt det men. Må jeg bruke mye tid på det om det skal lønne seg? Er alenemor, så ikke alltid jeg har så mye tid.. Anonymous poster hash: edfb5...69f
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 Hei. Jeg er ikke Mary Kay konsulent, men ble forsøkt vervet en gang, og brukte da litt tid på google. Det er mye negativ info om selskapet, eksemmpelvis her http://www.forbes.com/sites/helaineolen/2012/07/20/mary-kay-preys-on-women/ Nå er det klart at hvis man leter etter noe negativt på nettet finner man somregel det, men jeg fant mye negativt om Mary Kay. Har ikke tid/energi til å grave opp alt for deg, men før du eventuelt velger å gjøre dette bør bruke litt tid på google. Det finnes faktisk en støttegruppe for tidligere Mary Kay ansatte. siterer gruppens forside: "We welcome those who are struggling with, or recovering from their Mary Kay experience. We welcome former directors, consultants and particularly husbands and family who have been impacted negatively from a member of the MK salesforce. This group is for you to share your feelings freely, overcome emotions, vent, lurk and/or just be validated. Know that you ARE NOT ALONE and YOU ARE NOT TO BLAME" Anonymous poster hash: a0947...b6d
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 ops, gikk litt fort, hadde tenkt å sende med link til den gruppen også http://finance.groups.yahoo.com/group/MKSurvivors/ Anonymous poster hash: a0947...b6d
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Men produktene er jo bra, prøvd dem selv. Og ser jo at de fungerer, ser at sminken gir bra resultat osv. HI Anonymous poster hash: edfb5...69f
1-2-3 <3 Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 Det er ganske avgjørende at du har ett stort nettverk, har en selger i magen. Og gjør dette til din fulltidsjobb ellers tror jeg ikke det er mye å hente. Men jeg bruker produktene selv og er storfornøyd Lykke til
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #7 Skrevet 5. august 2013 Hei! Jeg er alenemor og student og selger litt MK produkter på si. Jeg har heller ikke så stor omgangskrets, men hadde party hos et par venninenr og fikk fler kunder gjennom de. Du må være frampå og holde kurs og følge opp kundene dine hvis du skal tjene penger. Jeg har aldri holdt kurs hvor folk har kjøpt under 2000 kr. Jeg elsker Mary-Kay! Hvor i landet holder du til? Jeg holder ikke så mange kurs lenger, men tjener jo på gjensalg. Da går det opp i opp med mitt eget forbruk Anonymous poster hash: 34f4d...28b
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #8 Skrevet 5. august 2013 Hei! Jeg er alenemor og student og selger litt MK produkter på si. Jeg har heller ikke så stor omgangskrets, men hadde party hos et par venninenr og fikk fler kunder gjennom de. Du må være frampå og holde kurs og følge opp kundene dine hvis du skal tjene penger. Jeg har aldri holdt kurs hvor folk har kjøpt under 2000 kr. Jeg elsker Mary-Kay! Hvor i landet holder du til? Jeg holder ikke så mange kurs lenger, men tjener jo på gjensalg. Da går det opp i opp med mitt eget forbruk Anonymous poster hash: 34f4d...28b Jeg holder til i Hedmark. Jeg har såpass dårlig råd, at jeg egentlig ikke har råd til startpakken.. Er egentlig sjenert og stille, men hadde helt klart vokst på det om jeg kunne tørre dette . Er på tur til å bli ufør, så er egentlig usikker på reglene der også. Om jeg kan gjøre litt homeparty osv likevel, og hvor mye jeg evt har lov til å tjene ved siden av. HI Anonymous poster hash: edfb5...69f
MammantilNurket Skrevet 5. august 2013 #9 Skrevet 5. august 2013 Mary Kay har et ... noe shady rykte. Som fan av "Bloom County" (og et forhåpentligvis godt menneske) ville jeg aldri handlet noe fra Mary Kay. http://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Night_of_the_Mary_Kay_Commandos
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #10 Skrevet 5. august 2013 Sjekk ut casa-interiør heller!!! Har solgt for 60.000!! på 2mnd kun ved å holde 4partyer den første mnden, og etter det ble det salg med 50%. det har spredd seg noe vanvittig! sikker på jeg kunne hatt 20 party til på 1 mnd, å det blir faktisk litt fortjeneste! Veeldig lettsolgt, ikke mye du trenger å forklare her! Anonymous poster hash: a1add...27d
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #11 Skrevet 5. august 2013 Hei! Jeg er alenemor og student og selger litt MK produkter på si. Jeg har heller ikke så stor omgangskrets, men hadde party hos et par venninenr og fikk fler kunder gjennom de. Du må være frampå og holde kurs og følge opp kundene dine hvis du skal tjene penger. Jeg har aldri holdt kurs hvor folk har kjøpt under 2000 kr. Jeg elsker Mary-Kay! Hvor i landet holder du til? Jeg holder ikke så mange kurs lenger, men tjener jo på gjensalg. Da går det opp i opp med mitt eget forbruk Anonymous poster hash: 34f4d...28b Jeg holder til i Hedmark. Jeg har såpass dårlig råd, at jeg egentlig ikke har råd til startpakken.. Er egentlig sjenert og stille, men hadde helt klart vokst på det om jeg kunne tørre dette . Er på tur til å bli ufør, så er egentlig usikker på reglene der også. Om jeg kan gjøre litt homeparty osv likevel, og hvor mye jeg evt har lov til å tjene ved siden av. HI Anonymous poster hash: edfb5...69f Ok, har du noen venninner som driver med Mary-Kay? Siden du har prøvd produktene kan du jo høre med de du handler av om de kan hjelpe deg i gang. Jeg bor i Vest-Agder, det er jo et stykke i fra Hedmark, så kan desverre ikke hjelpe deg Du kan vel tjene et visst beløp i mnd uten at det går ut over trygda. Jeg har ikke hatt noen negative opplevelser med å være konsulent Anonymous poster hash: 34f4d...28b
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #12 Skrevet 5. august 2013 Hei! Jeg er alenemor og student og selger litt MK produkter på si. Jeg har heller ikke så stor omgangskrets, men hadde party hos et par venninenr og fikk fler kunder gjennom de. Du må være frampå og holde kurs og følge opp kundene dine hvis du skal tjene penger. Jeg har aldri holdt kurs hvor folk har kjøpt under 2000 kr. Jeg elsker Mary-Kay! Hvor i landet holder du til? Jeg holder ikke så mange kurs lenger, men tjener jo på gjensalg. Da går det opp i opp med mitt eget forbruk Anonymous poster hash: 34f4d...28b Jeg holder til i Hedmark. Jeg har såpass dårlig råd, at jeg egentlig ikke har råd til startpakken.. Er egentlig sjenert og stille, men hadde helt klart vokst på det om jeg kunne tørre dette . Er på tur til å bli ufør, så er egentlig usikker på reglene der også. Om jeg kan gjøre litt homeparty osv likevel, og hvor mye jeg evt har lov til å tjene ved siden av. HI Anonymous poster hash: edfb5...69f Ok, har du noen venninner som driver med Mary-Kay? Siden du har prøvd produktene kan du jo høre med de du handler av om de kan hjelpe deg i gang. Jeg bor i Vest-Agder, det er jo et stykke i fra Hedmark, så kan desverre ikke hjelpe deg Du kan vel tjene et visst beløp i mnd uten at det går ut over trygda. Jeg har ikke hatt noen negative opplevelser med å være konsulent Anonymous poster hash: 34f4d...28b Takk for svar . Jeg har såvidt vært borte i produktene tidligere, og var på konsulent-verve møte hos ei i dag. Ikke ei venninne, men så vidt bekjent. Vet ikke helt om jeg har det som trengs for å prøve. Men kunne godt tenkt meg å bruke flere av produktene fast, og det har jeg ikke råd til om jeg ikke får penger inn heller . Må tenke litt på det.. Hun vil ringe meg opp igjen på onsdag for å høre hva jeg vil HI Anonymous poster hash: edfb5...69f
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #13 Skrevet 5. august 2013 Hei! Jeg er alenemor og student og selger litt MK produkter på si. Jeg har heller ikke så stor omgangskrets, men hadde party hos et par venninenr og fikk fler kunder gjennom de. Du må være frampå og holde kurs og følge opp kundene dine hvis du skal tjene penger. Jeg har aldri holdt kurs hvor folk har kjøpt under 2000 kr. Jeg elsker Mary-Kay! Hvor i landet holder du til? Jeg holder ikke så mange kurs lenger, men tjener jo på gjensalg. Da går det opp i opp med mitt eget forbruk Anonymous poster hash: 34f4d...28b Jeg holder til i Hedmark. Jeg har såpass dårlig råd, at jeg egentlig ikke har råd til startpakken.. Er egentlig sjenert og stille, men hadde helt klart vokst på det om jeg kunne tørre dette . Er på tur til å bli ufør, så er egentlig usikker på reglene der også. Om jeg kan gjøre litt homeparty osv likevel, og hvor mye jeg evt har lov til å tjene ved siden av. HI Anonymous poster hash: edfb5...69f Ok, har du noen venninner som driver med Mary-Kay? Siden du har prøvd produktene kan du jo høre med de du handler av om de kan hjelpe deg i gang. Jeg bor i Vest-Agder, det er jo et stykke i fra Hedmark, så kan desverre ikke hjelpe deg Du kan vel tjene et visst beløp i mnd uten at det går ut over trygda. Jeg har ikke hatt noen negative opplevelser med å være konsulent Anonymous poster hash: 34f4d...28b Takk for svar . Jeg har såvidt vært borte i produktene tidligere, og var på konsulent-verve møte hos ei i dag. Ikke ei venninne, men så vidt bekjent. Vet ikke helt om jeg har det som trengs for å prøve. Men kunne godt tenkt meg å bruke flere av produktene fast, og det har jeg ikke råd til om jeg ikke får penger inn heller . Må tenke litt på det.. Hun vil ringe meg opp igjen på onsdag for å høre hva jeg vil HI Anonymous poster hash: edfb5...69f Lykke til, jeg trives som sagt kjempegodt Anonymous poster hash: 34f4d...28b
DaTuMa Skrevet 5. august 2013 #14 Skrevet 5. august 2013 Jeg kjenner en som driver med det og hun har det som eneste inntekt. Lever fint på det hun tjener. Tror det blir et party eller to i uka. Men det meste er faste kunder som kjøper det de pleier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå