Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 5. august 2013 #1 Del Skrevet 5. august 2013 Kort fortalt;er henvist til riksen for prøverør. Fått brev om mottatt henvisning. I dag kom et brev om to blodprøver jeg må ta..en som kan tas når som helst hvor det er krysset av AMH. Den andre skal tas på dag 2-3 av syklusen. Så det jeg lurer på.. Betyr dette at vi er godkjent? Hva er amh? Jeg har blødninger i tide og utide..omtrent hver 14.dag. vet jo ikke hva som er mensen og hva som er en ellerr annen blødning. Skal jeg bare ta denne blodprøven neste gang jeg får blødning? I brevet står det at jeg skal ta skriftlig kontakt 14 dager etter prøvene er tatt. Skal jeg da bare sende mail og si at prøvene er tatt? hva skjer etter dette? Mange spm,men håper noen mer erfarne kan svare:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144069702-trenger-svar-p%C3%A5-noen-spmkan-dere-hjelpe-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
poca Skrevet 5. august 2013 #2 Del Skrevet 5. august 2013 Kort fortalt;er henvist til riksen for prøverør. Fått brev om mottatt henvisning. I dag kom et brev om to blodprøver jeg må ta..en som kan tas når som helst hvor det er krysset av AMH. Den andre skal tas på dag 2-3 av syklusen. Så det jeg lurer på.. Betyr dette at vi er godkjent? Hva er amh? Jeg har blødninger i tide og utide..omtrent hver 14.dag. vet jo ikke hva som er mensen og hva som er en ellerr annen blødning. Skal jeg bare ta denne blodprøven neste gang jeg får blødning? I brevet står det at jeg skal ta skriftlig kontakt 14 dager etter prøvene er tatt. Skal jeg da bare sende mail og si at prøvene er tatt? hva skjer etter dette? Mange spm,men håper noen mer erfarne kan svare:) Det betyrikke nødvendigvis at dere er godkjent. De prøver å kartlegge hvorfor dere ikke klarer å bli gravide selv. Amh sier hvordan eggreservene dine er (hvor mange egg du prod) . Den andre er syklusavhengig fordi de skal måle fsh og østradiol. (tror jeg, er så lenge siden) min amh var veldig lav! Bare 2! Har du tatt eggløsningstester? Du bør fortelle det til legen og si du vil ta nye blodprøver ved neste blødning også. Så er du sikker. Når du ringer 14 dager senere så har de fått svar og da vet de litt mer. Også hadde jeg ringt for å sjekke at prøvene er kommet frem til de. Men de er flinke til å svare på Mail. Lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144069702-trenger-svar-p%C3%A5-noen-spmkan-dere-hjelpe-meg/#findComment-145571629 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 5. august 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 5. august 2013 Ja skulle kanskje sagt at jeg har ikke eggløsning,det er ihvertfall veldig sjeldent. Hjalp ikke med pergo heller,var oppe i trippel kurer.. så vet jo på en måte hvorfor jeg ikke blir gravid.. Jeg får bare få tatt blodprøvene så fort det lar seg gjøre. Takk for svar:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144069702-trenger-svar-p%C3%A5-noen-spmkan-dere-hjelpe-meg/#findComment-145571775 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå