Gå til innhold

Negativ test og ingen mens

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde det også slik forrige gang. Positiv test tidlig. Nå har jeg testet negativt to ganger. En gang 1 dag før IKM, den andre nå i dag, 2 dager over. Håper TR ikke kommer, og at testen evt. blir positiv om noen dager. Alt av kvalme, merkelige drømmer og oppførsel om natta (gjør rare ting i "halvsøvne/ ser syner mm), mye utflod og slim (beklager detaljer) mm. Ikke vonde bryster da, men det tror jeg ikke jeg hadde sist heller. Håper bare ikke kroppen min spiller meg et puss! ;p

*krysser fingre for oss alle sammen*

Annonse

Jeg er fire dager på overtid og har egentlig følt at jeg skulle få mensen i vel, fire dager - men ingenting og negative tester... litt kjipt :( og jeg var egentlig helt sikker på at jeg skulle få positiv test da jeg har hatt mye murring og stikking den siste uka --- er vel bare å håpe.. får jeg ikke mensen i helga tar jeg jammen meg en ny test på mandag!

Annonse

fortsatt ingenting... tok en negativ test i går (klarte ikke vente)--- men, jeg har nå begynt å få fett hår... og det var omtrent det ENESTE tegnet jeg hadde på at jeg var gravid sist gang... et eller annet skjer her, men jeg vet ikke om jeg liker det..

Jeg har ikke hatt mens siden 2..juni. Alt av graviditetssymptomer er tilstede. Da alt fra ømme pupper og stikkinger i magen, til kviser, fett hår og hvit utflod. Er ingen baby her, men heller hormoner på vidvanke. Er så lei. Ul neste mnd, så får vi se hva neste steg blir. Var snakk i at jeg kanskje måtte starte på p piller for å tvinge frem en mens som deretter ville utløse eggløsning etterhvert. Mulig flere andre å opplever dette under denne tråden.

Her varte TR fra 15-20 aug. Blødde mer enn vanlig og hadde MYE slim. Like mye slim enda, så jeg blir kjempeforvirra. Det er nemlig likt som el-slim,, og dey har det vært både under TR og etter.. Idag stikker det litt i venstre side, men det er jo for tidlig for EL? Har bestilt meg 7 strips på nettet, så får heg de om det klaffer denne mnd. At jeg får testet om jeg faktisk har EL når jeg tror... Hva kroppen min holder på med nå derimot, vet jeg ikke. Er jo ikke normalt og ha så mye slim hele tiden? *forvirra*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...