Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei hei

Om noen uker skal jeg starte med nesespray og deretter Menopur og Otrivelle.

Hva kan jeg vente meg?

Uke 38 skal magien skje på laboratoriet på Riksen. Er det vanlig å få sykemelding for de to ukene etter innsett?

Gode råd og tips taes vel imot :wub:

Hilsen forhåpningsfull

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144069643-snart-oppstart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh så spennende :):). Masse lykke til!!!! Jeg har ikke hatt det samme regimet som deg, så jeg vet ikke helt hva du kan vente deg :).

Ang sykem så er det ikke vanlig i rugeperioden. De oppfordrer til at man lever mest mulig normalt. Meeen..... De første gangene levde jeg som normalt og gikk på jobb de to ukene. De siste tre gangene har jeg vært sykem. Har en fantastisk fastlege som var veldig enig med meg i at det var verdt å prøve dette. Så kunne jeg gå turer i skog og mark, trene, gjøre fine ting og bare ha det fint. Noen har stort behov for å være på jobb fordi de tenker for mye i denne perioden. Jeg for min del har lært meg å legge det litt lengre bak i barken :). Så det har vært veldig pos for meg å være sykem i rugetiden :). Men det har blitt mye for meg den siste tiden, så ved siste innsett sykemeldte legen min meg også ETTER rugetiden.. Gikk på en liten smell i det den neg testen åpenbarte seg. Man styrer ikke psyken sin uansett hvor flink man er til å jobbe med seg selv. Jeg trodde jeg var mye sterkere enn jeg faktisk er....

Så ta vare på deg selv. Føler du for å ta det med ro i rugetiden og at det føles best, så snakk med legen din du :)

Masse lykke til!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...